بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

زنجان -سازمان بسيج فرهنگيان سپاه زنجان به مناسبت هفته عفاف وحجاب بيانيه اي صادر كرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۶۹
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛متن بيانيه به اين شرح است:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان به مناسبت هفته عفاف و حجاب

بسمه تعالي

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمن بگو جلبابها (روسری های بلند) خود را بر خویش فرو افکنند؛ این کار برای اینکه (از آلودگان) بازشناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است(احزاب/۵۹)

زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال، در متن و مرکز بود. می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه ی سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی های جدیدکرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد. (رهبر معظم انقلاب- ۱۵ اسفند۱۳۹۱)

مؤسس بیسواد و خشکمغز پهلوی، با اجرای وحشیانه «طرح خفتبار کشف حجاب» تلاش نمود نماد ملی_مذهبی زن مسلمان ایرانی را از او بگیرد. از این رو، ایران در تیرماه ۱۳۱۴ شاهد دو حرکت تاریخی شد:

اول؛ تجمع هزاران تن از مردم غیور و عفیف برای «نه به پوشش مفتضح رضاخانی» و «مطالبه پوشش فاخر ایرانی-اسلامی»

دوم؛ کشتار حدود ۱۷۰۰ نفر از هموطنان مظلوم ما توسط عوامل رژیم دستنشانده و مستبد رضاشاه در مسجد گوهرشاد به جرم دفاع از پوشش ملی و دینی خویش!

امروزه نیز دشمنان انسان و انسانیت، برای سوداگری رذیلانه و لذتجویی حیوانی از ریحانه آفرینش(زن)، مزورانه تر و خوفناکتر از رضاشاه، در تلاشند پوشش اسلامی-ایرانی را مخالف با آزادی زن معرفی کنند تا به اغراض پست خود برسند در حالی که تجربه بشر نشان می دهد که حجاب کامل در واقع کلید ورود پاکیزه زن به عرصه اجتماع است تا بتواند در امنیت کامل اخلاقی و روانی به رشد فردی و اجتماعی پرداخته و شخصیت اصیل الهی و انسانی خود را بروز دهد.

حال که دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی در تیررس بدخواهان شیاد قرار دارد و بی وقفه تلاش می کنند تا از طریق ترویج فحشا زمینه سقوط و انحطاط جامعه ایرانی را فراهم نمایند و در این شرایط حساس که جمهوری اسلامی در جبهه های بین المللی و دفاع از مظلومان جهان درحال پیشروی است باید یکایک هم وطنان عزیز و مسئولان و نخبگان مراقبت نمایند تا سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج نرود و این امر میسر نمی شود مگر اینکه یک عزم همگانی توسط قوای سه گانه و دستگاه های متولی صورت گیرد.

مبلغان دینی ،فرهنگیان واساتید دانشگاه ها نیز می توانند علاوه بر تخاطب و تبیین چهره به چهره،‌ اینترنت و شبکه های اجتماعی را جزء لوازم ضروری و اولیه خود برای تبلیغ دین، ترویج حیاء و غیرت و پاسخگویی به شبهات قرار دهند و خود را ملزم به استفاده از آن و بهره گیری تبلیغی از آن بدانند، چرا که دشمن از این راه هجمه های زیادی را علیه زن و مرد مومن و مسلمان ایرانی وارد کرده است.

ما فرهنگیان بسیجی استان زنجان، ضمن تاکید بر لزوم حفظ عفاف و حجاب از سوی مردان و زنان جهت داشتن جامعه ای سالم و اسلامی از کلیه مسئولین و دست اندرکاران امر عفاف و حجاب انتظار دارد در حفظ عفت اسلامی جامعه و پالودن جامعه اسلامی از هرگونه بی عفتی و بی حجابی با شیوه های فرهنگی، تربیتی و با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود و قابل ایجاد علی الخصوص رسانه و فضای مجازی به صورت جهادی تلاش نموده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب نمایند.

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان


ارسال نظرات
آخرین اخبار