خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب،

گردهمایی فرماندهان پایگاه و مربیان صالحین بسیج خواهران فضیلت بیارجمند و دیدار با امام جمعه برگزار شد

شاهرود_گردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها و مربیان صالحین حوزه بسیج خواهران فضیلت بیارجمند به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار و دیدار با امام جمعه این شهر انجام شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۷۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مجمع مربیان حوزه بسیج خواهران فضیلت بیارجمند با حضور مربیان پایگاه‌های تابعه با موضوع عفاف و حجاب و اثرات حلقه‌های صالحین در این حوزه برگزار شد.
همچنین نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، مراسم عزاداری حضرت امام جواد (ع) و جلسه هماهنگی با فرماندهان پایگاه‌ها جهت برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و برنامه‌های ابلاغی با حضور مربیان، فرماندهان و شورای پایگاه‌های سمیه، حضرت معصومه (س)، حضرت مریم (س)، بنت الهدی و کوثر برگزار گردید.
جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی و فضای مجازی و کارگروه تعلیم و تربیت نیز با حضور مسئولین تعلیم و تربیت، فرهنگی و فضای مجازی پایگاه‌های کوثر، بنت الهدی، حضرت معصومه (س) و حضرت مریم (س) در محل حوزه برپا شد.
همچنین فرماندهان پایگاه ها، سرمربی و مربیان صالحین با امام جمعه بیارجمند دیدار و مطالبه گری در خصوص رعایت عفاف و حجاب در ادارات و اصناف و ارائه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب دیدار و گفتگو کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار