خبرهای داغ:

آیین معارفه ریاست اداره راه و ترابری شهرستان میامی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره راه و ترابری شهرستان میامی با حضور سرهنگ کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی ، امیر عمیدی مدیرکل راه و ترابری شرق استان سمنان، امام جمعه و دستگاه های اجرایی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۳۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در این آیین از زحمات سه ساله علی ساغری تقدیر و تجلیل به عمل آمد و محسن قدرتی مسئول ماشین آلات اداره راه و ترابری شرق استان به عنوان ریاست اداره راه و ترابری شهرستان میامی منصوب شد، گفتنی است که ساغری هم اکنون به ریاست اداره راه و ترابری شهرستان شاهرود انتصاب شده است.

فرماندار میامی با اشاره به اقدامات انجام شده در این مدت توسط اداره راه و شهرسازی تصریح کرد: بهینه‌سازی، تعمیر، روکش آسفالت و غیره از جمله فعالیت هایی است که در این مدت با توجه به بودجه های محدود و با برنامه‌ریزی متوازن توسط مهندس ساغری صورت گرفت.

وی با اشاره به گسترش احداث راه های روستایی و شهری گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون عملیات احداث و تعمیر راه های جاده‌ای در اکثر نقاط کشور صورت گرفته و این موضوع بدین معناست که تحریم و تهدید بر روی توسعه و آبادانی کشور هیچ تاثیری نگذاشته است.

ملایری افزود: انتظار می رود با ورود جناب آقای قدرتی ، با توجه به دستورالعمل های قانونی روند توسعه راه های روستایی و شهری همچنان ادامه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار