فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س)سپاه خمین:

برنامه های هفته عفاف وحجاب با رعایت پروتکل های بهداشتی و در بستر فضای مجازی برگزارمی گردد

عظیمی گفت:یکی از فلسفه های مهم حجاب همین است که با پوشش دادن زن در لباس هایی مناسب وضعیت ظاهری یکسان را ایجاد می کند
کد خبر: ۹۳۵۶۷۷۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ؛ عظیمی مسئول حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) سپاه خمین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج درخصوص هفته عفاف وحجاب گفت:21تیر ماه1314 یادآور قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است که با نثار جان خویش به تمامی دنیا فهماندند که ملت ایران تا پای جان آماده دفاع از ارزشهای اسلام و حریم خانواده است .

و ی گفت:یکی از فلسفه های مهم حجاب همین است که با پوشش دادن زن در لباس هایی مناسب وضعیت ظاهری یکسان را ایجاد می کند و بدین وسیله خانواده  وجامعه را حفظ می نماید.

خواهرعظیمی درادامه بیان کرد:عفاف و حجاب دو مقوله از هم جدایی ناپذیر برای زن و مرد بوده، ودر هر جامعه ای لازم الاجرا است زیرا که اگر یکی مقید و دیگری بی قید باشد جامه به سمت نشاط،تعالی و بالندگی نخواهد رفت.

مسئول حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س)در پایان خاطرنشان کرد: اهم برنامه هایی که دراین هفته برگزارمی گردد، شامل جشن تکلیف دختران، نشست های تخصصی عفاف و حجاب، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تجلیل از بانوان موفق و محجبه فعال در عرصه های بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و برخی برنامه هاازجمله مسابقه کتابخوانی باموضوعات عفاف وحجاب ،راه اندازی پویش در فضای مجازی و...دربستر فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار