مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

بخشش و مدارا با مردم از مهمترین مولفه های اخلاقی حضرت امام جواد(ع) است

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصار المهدی (عج) ،گفت : بخشش و مدارا با مردم از مهمترین مولفه های اخلاقی حضرت امام جواد(ع) است .
کد خبر: ۹۳۵۶۷۰۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
حجت الاسلام محمد علی تیموری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن عرض تسلیت شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جواد (ع)، با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری آن حضرت، خاطرنشان داشت: آن امام همام در فضل، حکمت، علم، آداب و کمال عقل برترین بودند، و ایشان عالم‌ترین فرد زمان خویش و در برابر همه مصیبت‌ها و مشکلات شکیبا و به فقرا و مستمندان رسیدگی می‌کردند و در بخشش و کرامت برترین بودند.
 
بخشش و مدارا با مردم از مهمترین مولفه های اخلاقی حضرت امام جواد(ع) است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به درس‌هایی از زندگانی امام جواد (ع)، اظهار داشت: سعی کنیم تا راه کمال عقل را پیموده و با تزکیه و تهذیب نفس متعالی گردیم و در برخورد با همنوعان و مومنین خوشرو و ساده زیست باشیم و همچنین در زندگی صراط المستقیم را انتخاب و مطیع امر ولایت باشیم عبادت را مخصوص خدا دانسته و از غیر خدا پرهیز کنیم.

حجت الاسلام تیموری در پایان با اشاره به فرموده حضرت امام محمدتقی (علیه السلام)، گفت:: مومن محتاج به سه خصلت است که توفیق از خلق تعالی و واعظی از نفس خود که پیوسته او را موعظه کند و قبول کند از آنکه او را نصیحت کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار