خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین

آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین

حجت الاسلام کریمی گفت: امروز مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۹۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

 

حجت الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیان کرد: امروز مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین آغاز شد.

وی گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰جز، ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران از امروز آغاز شد.

‌حجت الاسلام کریمی اظهار کرد: بیش از ۲۷۰ نفر در این مسابقات شرکت کرده آمد که از این تعداد به تفکیک ۲۰۰ شرکت کننده خواهر و ۷۲ شرکت کننده آقا هستند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین اظهار کرد: شرکت کننده در این مسابقات در آستان امامزاده حسین(ع) به رقابت می پردازند که نفرات برتری که حدنصاب شرکت در مراحل بالاتر را کسب کنند به مرحله استانی راه می یابند.

وی با اشاره به روزهای برگزاری این رقابت‌ها، اضافه کرد: این دوره از مسابقات به مدت ۳ روز در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می شود که در بخش آقایان ۲۰ تیر ماه و در بخش خواهران ۲۱ و ۲۲ تیرماه برگزار می شود و به دلیل شرایط کرونایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی احتمال افزایش روزهای برگزاری مسابقات نیز وجود دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار