خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

جنگ سوریه تبلور عینی نفوذ انقلاب اسلامی در قلب ملت های منطقه بود

سردار رفیعی گفت: جنگ سوریه تبلور عینی نفوذ حقیقی انقلاب اسلامی در قلب ملت های منطقه بود. آنچنان که به اذعان یکی از فرماندهان عرب به سردار دلها بیان شد که شما به عرب عزت دادید.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۹۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در همایش تبیین فرهنگ نهادی در جمع پاسداران سپاه استان ضمن اشاره به نقش امامان معصوم در دوران حیاتشان بیان کرد: طبق منویات امامین انقلاب هر یک از معصومین در دوران حیات پر برکت خود نقش امامت را به خوبی ایفا کردند به گونه ای که جریان ساز زمان خود و حتی زمان های آینده بودند.

وی گفت: در جمهوری اسلامی نیز امام خمینی(ره) در حوادث مختلفی مانند سال ۴۲ و ۵۷ اقدامات لازم را برای هدایت امت انجام دادند و در دهه ۶۰ با هدایت امام مستضعفان، خیر و صلاح مملکت رقم خورده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: روزی قرار بود که سپاه بدون مرز قدس، وارد غرب آسیا شود و بدون ملاحظه ابرقدرت ها و کشورهای فرامنطقه نقش آفرینی کند. روزگاری دیگر سپاه با اعزام نیرو به مرزهای شمال غرب به مرزهای عقیدتی و عمق استراتژیک دشمن نفوذ می کند.

سردار آتانی با اشاره به برخی راهبردهای آمریکایی در ابتدای بحران سوریه عنوان کرد: آمریکا در بدو بحران سوریه مطالبی را بیان کرد که شامل چند راهبرد بود. اولین راهبرد تضمین امنیت رژیم صهیونیستی به بهای اشغال سوریه بود که بیش از ۱۰ میلیون انسان بی گناه غیر نظامی در معرض حمله، تجاوز و قتل عام قرار گرفتند و هزاران نفر آواره شدند. اما سپاه قدس و حاج قاسم، خدمت بزرگی به بشریت کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: جنگ سوریه تبلور عینی نفوذ حقیقی انقلاب اسلامی در قلب ملت های منطقه بود. آنچنان که به اذعان یکی از فرماندهان عرب به سردار دلها بیان شد که شما به عرب عزت دادید.

وی افزود: با حضور سپاه قدس و سردار شهید سلیمانی در سوریه، مجاهدانی در این کشور شکل گرفتند که ساختار سیاسی سوریه را متحول کردند در حالیکه آمریکا در سوریه نگران حوزه استعماری خود و فرانسویان است.

سردار آتانی در ادامه یادآور شد: امام خمینی(ره) فرمودند؛ راه قدس از کربلا می گذرد و ابتدا باید مسئله صدام حل شود، لذا امروز قدس هدف نهایی بوده که توسط فرزندان امام آزاد خواهد شد و در این راستا تشکل بزرگ مجاهدان اسلام شکل گرفته و زمینه ساز یک قیام جهانی علیه ظلم و بی عدالتی خواهد شد.

فرمانده ارشد نظامی استان با اشاره به حضور ایران در سوریه گفت: امروز اهل تسنن در کنار ما علیه منافع استکباری ایستادند و با کمک سردار دلها عراق در حوزه نفوذ ایران قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها