مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

مشارکت بسیج برای جذب بیش از 17 هزار حامی برای ایتام زنجانی

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره)زنجان و در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان،جذب حامی به نیابت از شهدا در قالب پویش ایران مهربان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۵۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری؛ مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) با قدردانی از مشارکت بسیج در جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین گفت: از ابتدای اجرای این تفاهم‌نامه تاکنون بیش از هزار و ۵۰ حامی از طریق بسیج جذب‌شده است.
مشارکت بسیج برای جذب بیش از 17 هزار حامی برای ایتام زنجانی

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان افزود:هدف‌گذاری برای جذب بیش از ۱۷ هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین به نیابت از شهدای گران‌قدر می‌باشد که تاکنون بیش از هزار و ۵۰ حامی توسط بسیج سازندگی جذب‌شده و استان زنجان رتبه هفتم کشوری را در این طرح کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بسیج و کمیته امداد را مولود انقلاب خواند و گفت:تعامل و همکاری دو نهاد انقلابی بسیج و کمیته امداد در بخش‌های مختلف موجب شیرین شدن ذائقه محرومین و نیازمندان از خدمات نظام می‌شود و اینک با انعقاد این تفاهم‌نامه از ظرفیت بسیج اصناف، سازندگی، جامعه پزشکی و کارمندی برای جذب حامی برای کودکان نیازمند به نیابت از شهدا برگ زرین دیگری از خدمات این نهاد انقلابی برای محرومین ورق می‌خورد.

وی با بیان اینکه در طرح پویش ایران مهربان آحاد مردم می‌توانند با مشارکت در این طرح و کمک به فرزندان نیازمند ثبت‌نام کنند افزود: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند ماهیانه با اختصاص تنها ده هزار تومان حامی فرزندان نیازمند باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شمار کودکان یتیم تحت حمایت را هزار ۲۲۷ نفر و فرزندان محسنین راسه هزار و ۴۶۷ نفر اعلام کرد گفت:در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار حامی حمایت مادی و معنوی این فرزندان را برعهده دارند.

صفری به میانگین سرانه دریافتی ایتام و محسنین نیز اشاره کرد و گفت: به همت خیران و حامیان نیکوکار میانگین سرانه ایتام استان زنجان در پایان سه ماهه اول سال جاری به بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان و میانگین دریافتی فرزندان محسنین به ۳۴۵ هزار تومان افزایش‌یافته که هردو از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از مشارکت مردم در پویش ایران مهربان گفت: علاقه‌مندان جهت مشارکت در ثبت‌نام طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و مراجعه به سایت امداد به نشانی ekram.emdad.ir مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار