بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه پیشوا به مناسبت هفته عفاف و حجاب

«به مردان با ایمان بگو دیده ببندند که این برای آنان بهتر است و به زنان با ایمان بگو چشم از نامحرمان بگیرند و پاکدامنی ورزند و زینت خود را آشکار نکنند ...» سوره مبارکه نور
کد خبر: ۹۳۵۶۵۴۶
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

۲۱ تیرماه ۱۳۱۴، یادآور روزی است که شیطان در لباس کفر استعمارگر ، با نقشه ی برهنگی زنان این مرز و بوم ، کیان خانواده ایرانی را هدف قرار داد لذا در اولین قدم به زور اسلحه، چادر از سر زنان نجیب ایرانی برداشت .

اما غیورمردان و شیرزنان ایرانی به دنیا ثابت کردند که وطن عزیز ما را گوهر عفت و حجاب زنان این خطه ارزش بخشیده است.

از آنجا که دشمنان این خاک ، آسوده نخواهد نشست و میدانند فروپاشی خانواده ، نابودی جامعه اسلامی را به دنبال دارد ، با سرگرم کردن بخشی از زنان به زیبایی ظاهری و جلوه گری های بی حصر ، برآن شدند تا ستون خانواده ایرانی مسلمان را  متزلزل نمایند.

جانبازی و از خودگذشتگی مردان غیرتمند وطن ، امنیت زنان را بیمه ساخت اما تاخت و تاز برهنگی غربی بر پیکره مظلوم و زلال زنان در جامعه اسلامی ایران ، معضلی بزرگ را بر پیکره اجتماع وارد ساخته که عزمی غیرتمندانه را می طلبد تا با تحقیق در این موضوع و روشنگری ، خیل مجاهدان را بسیج کرده تا در جبهه عفاف و حجاب رزمی دیگر نمایان سازند.

 

 

و این سالها قتل عام فرهنگی در بسیاری خانواده ها کشتگان بی شماری بر جای گذاشته و با ادامه این روند ، فاجعه فنای خانواده رخ خواهد داد.

خانواده که خود اجتماع را می‌سازد، اکنون در جلوه گری برخی از زنان و خودفروختگی اربابان مد و لباس و آرایش ، قتلگاه دختران و زنان جامعه شده است.

از این میان مردان نیز ایمن از ترکش های سهمگین این کارزار نمانده و آنان نیز درنوع لباس، آرایش ، و زندگی دستخوش این تهاجم بی امان فرهنگی شده اند.

اینک در این جنگ نابرابر و در این وانفسای هجمه و کشتارنفس ، میطلبد تا هر نهاد و ارگانی ورود کرده و به مجاهدت بپردازد تا با مقابله جدی و هم افزا و هدفمند با شبیخون فرهنگی دشمن در حوزه عفاف و حجاب و خانواده ، جامعه مجروح ما التیام یابد.

سپاه ناحیه پیشوا با دبیری بسیج جامعه زنان، برای همکاری و تعامل باهمه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط ، اقشار مردم دغدغه مند و همه دلسوزان زن و مقام زن ، اعلام امادگی می‌نماید و درخواست دارد تا :

با نظارت بر اصناف مد و پوشاک برای تولید البسه مناسب در شان بانوان مسلمان ایرانی ، نظارت جدی تر بر فعالیت صنوف وابسته خصوصاً آرایشگری و کمک به فرهنگ سازی به منظور کاهش عملهای غیر لزوم زیبایی و... سعی در حل معضلات فرهنگی این موضوع نموده و با توجه به وخیم بودن حال جامعه ، ورودی کارشناسانه و فوری داشته باشیم.

والسلام من اتبع الهدی

 

سپاه ناحیه پیشوا

بسیج جامعه زنان

ارسال نظرات