امام جمعه مهریز:

بی توجهی به پدر و مادر نوعی بی تقوایی است/ پشتیبانی از ولایت فقیه یکی از شئون وفای به عهد

محی الدینی بی توجهی به پدر و مادر را نوعی بی تقوایی دانست و بیان داشت: عدم توجه به پدر و مادر مخصوصا در سنین کهولت توسط فرزندان موجب خسران دنیوی و اخروی خواهد بود و نوعی بی تقوایی است.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۶۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به صلوات خاصه امام جواد (ع) بیان داشت: از ویژگی‌های برجسته زندگی امام جواد (ع) که در صلوات خاصه این بزگوار بیان شده است تقوای الهی، وفای به عهد و هدایت الهی ایشان بود.
وی افزود: تقوای الهی که از ویژگی‌های بارز زندگی امام جواد (ع) هست کلید حل خیلی از مشکلات جامعه امروزی خواهد بود و تقوا در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی می‌تواند راه گشا باشد و همچنین برکات الهی را به زندگی انسان سرازیر می‌نماید.
محی الدینی بی توجهی به پدر و مادر را نوعی بی تقوایی دانست و بیان داشت: عدم توجه به پدر و مادر مخصوصا در سنین کهولت توسط فرزندان موجب خسران دنیوی و اخروی خواهد بود و نوعی بی تقوایی است.
امام جمعه مهریز وفای به عهد را دیگر ویژگی‌های زندگی امام نهم برشمرد و افزود: یکی از شئون وفای به عهد پشتیبانی از ولایت فقیه است که از نعم الهی است و بنابر بیان اکثر تفاسیر در عالم آخرت از انسان سوال خواهد شد.
ایشان گفت: هدایت در مسیر الهی بسیار حائز اهمیت است و ائمه اطهار (ع) راه را برای انسان‌ها مشخص نموده اند و همچون چراغی مسیر الهی را برای ما روشن نموده اند.
ایشان افزود: شهادت امام جواد (ع) بدست همسر ملعونه اش یعنی ام فضل از درس‌های تاریخی برای ما مسلمانان است که مراقب نفوذی‌ها باشیم که بار‌ها رهبر معظم انقلاب این موضوع را تاکید نمودند که این افراد هر جا وارد شدند ضربات مهلکی به اسلام و انقلاب وارد نمودند.
حجت الاسلام محی االدینی تصریح نمود: دنیای امروز تا اندازه‌ای به سمت غرب زدگی و سبک زندگی غربی بدست برخی عمال داخلی و خارجی سوق داده شده و متاسفانه اخلاق غرب به خورد جامعه داده می‌شود و در این میان بهترین الگو برای انسان‌ها پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه اطهار (ع) هستند که شناخت و معرفت نسبت به این بزرگواران بسیار مهم است و موجب نجات از گمراهی خواهد شد.
ارسال نظرات