خبرهای داغ:
سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد

کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در تویسرکان

همدان-سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف چهار دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۵۹
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در تویسرکانسرهنگ نبی شکرویسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در داخل یک سوله و یک منزل در یکی از نواحی شهرستان تویسرکان،   بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری دستگاه‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این دو محل، ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به این که ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار