خبرهای داغ:

راه و آب دو حوزه خدمت رسانی بزرگ در بخش بیارجمند/سند توسعه مورد توجه ویژه است

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه سند تهیه شده در راستای توسعه بیارجمند در برنامه ریزی شهرستان مورد توجه است، گفت: راه و آب دو حوزه خدمت رسانی بزرگ در بخش بیارجمند است.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۸۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای اداری بخش بیارجمند که صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان و ابن بخش برگزار شد، بیان کرد: از زمانی که توفیق پیدا کردیم تا در این مسئولیت باشیم این سفر سوم و یا چهارم است که از نزدیک به موضوعات و مسائل بیارجمند و به خصوص مشکلات این بخش آشنا هستیم.
وی افزود: تمام تلاش مان برای این است که بتوانیم بخشی از مشکلات را با توجه به ظرفیتی که دستگاه‌های اجرایی دارند و مطالبه گری که از حوزه استانی داریم به رفع مشکلات بپردازیم.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: چند اتفاق در این مدت رخ داده که از جمله، پروژه‌های بهره برداری شده در دهه فجر سال قبل و پروژه‌های در دست اقدام در حوزه راه و آب است که مسئولان این دو حوزه می‌خواهیم که توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.
جلالی از مسئولین بخش کشاورزی، آب و اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان خواست بیش از پیش به دغدغه‌های مردم بیارجمند در زمینه‌های مذکور توجه داشته باشند.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه محدودیت‌های جدی در بیارجمند وجود دارد که بخشی از آن همجواری کویر به خصوص مشکلات آب است، تاکید کرد: تلاش کردیم که بخشی از منابع اعتباری در حوزه آب تخصیص پیدا کند و از سیاست‌های ۱۴۰۰ ما نیز این است که از منابع شهرستانی توجه ویژه‌ای به بیارجمند و تامین آب شرب با اولویت مردم و بعد کشاورزی، داشته باشیم.
وی افزود: اتفاق خوبی که توسط مدیریت شهری بیارجمند رخ داده تدوین سند توسعه شهر بیارجمند است که برگرفته از فرصت‌های بخش و ضرورت‌های مرتبط با بیارجمند و مشکلات است.
جلالی تصریح کرد: با مطالعه این سند می‌توان دریافت که این سند برگرفته از اطلاعات و داده‌هایی است که توسط مردم بخش تهیه شده که نشان می‌دهد در تدوین آن دقت نظر خوبی شده است و در نتیجه برای پیاده سازی آن هم مشکلی وجود نخواهد داشت.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در کارگروه‌های اجرایی و شورای برنامه ریزی شهرستان جدی‌تر به این سند بپردازیم و مورد تصویب قرار گیرد و اعتبارات خوبی را برای آن تامین کنیم، سند مذکور را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داده ام تا حتماً بر روی این سند کار کند و برای اعتبارات سال ۱۴۰۰ پیرامون تکالیف مندرجه در سند دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی کنند و اگر نواقصی احتمالا در سند وجود دارد در راستای ماموریت دستگاه، نسبت به اصلاحش دقت نظر داشته باشند که وقتی سند مصوب شد دیگر ایرادی نداشته باشد.
راه و آب دو حوزه خدمت رسانی بزرگ در بخش بیارجمند/سند توسعه مورد توجه ویژه است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار