امام جمعه شهرقدس،قطع مکرر آب و برق را نشانه عدم‌ مدیریت انقلابی دانست/ وضعیت حجاب نگران کننده است

حجت الاسلام‌جوکار،"دست های نفوذی" در وزارت نیرو را دلیل اصلی مشکلات اخیر کشور در بخش آب و برق عنوان کرد و گفت: کمبود 11 هزار مگاوات برق و عدم‌تعهد مسئولین به برنامه ششم،نشانه نبود مدیریت درست و انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۷۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام و توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ارزش عبودیت و بندگی پروردگار در تمام حالات زندگی به دوران جوانی است که همانند جایگاه پیامبری میان امت اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت انفاق از روزی‌های زندگی و رفع نیاز‌های جامعه گفت: تربیت وارثان انقلاب برعهده مسئولان انقلابی است و دستگاه‌های فرهنگی و فعالان فضای مجازی لازم است نسبت به توصیه‌های چهارده‌گانه مقام معظم رهبری درارتباط با ادبیات کودک و نوجوان گفتمان سازی راه‌اندازی کنند.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علی‌ها افزود: تشکیل مجموعه خانواده مورد تاکید اسلام بوده و اساس ازدواج در اسلام بر سادگی، به‌هنگام و بدون تشریفات است و باید مهریه و جهیزیه سنگین از معیار‌های ازدواج حذف شود و محبت و خوشبختی است که موجب سعادت و نور در زندگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین و حاکمیت باید مقدمات ازدواج را برای جوانان تهیه کرده و مجمع خیرین ازدواج تشکیل شود، در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ حجاب گفت: عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی بیشتر مسئولین، گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر، خانواده‌ها و جامعه است و وضعیت حجاب در پایتخت ایران مناسب نیست.

حجت الاسلام جوکار خاطر نشان کرد: قطعی‌های مکرر برق و آب موجب نارضایتی‌هایی در جامعه شده و لازم است مسئولین نسبت به این مسئله با مردم شفاف باشند.

وی بیان کرد: ۱۴ درصد نیروگاه‌های برق براثر کم آبی از مدار خارج شده‌اند و کمبود ۱۱ هزار مگاوات برق و عدم تعهد مسئولین به برنامه ششم توسعه در تولید برق و دست‌های نفوذی در وزارت نیرو و تعمیر تجهیزات در فصل گرما نشان دهنده نبود مدیریت انقلابی است.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس تصریح کرد: رفع مشکلات اساسی آب و برق نیازمند رسیدگی به مسئولین دوتابعیتی است و دشمن به‌دنبال به آشوب کشیدن شهر در روز‌های آخر کاری دولت است، اما مردم مشکلات را تحمل کرده و به خواسته‌های شوم آن‌ها تن نخواهند داد.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار