خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین؛

طرح توسعه امامزاده حسین(ع) با شتاب بیشتری اجرا می شود

فرخزاد گفت:برای ادامه روند طرح توسعه امامزاده حسین(ع) مشکل تامین منابع مالی وجود ندارد و اختیارات بیشتری به کارگزار واگذار می شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۲۵۰
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

 

علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به روند اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع) بیان کرد: طرح توسعه امامزاده حسین(ع) در حال حاضر با تصمیمی که گرفته شده و امتیاز خوبی که ستاد بازآفرینی کشور ارائه داد، برای تامین منابع مالی تقریبا هیچ مشکلی برای اجرای پروژه وجود ندارد فقط رکودی که در بخش مسکن به وجود آمده بود باعث شد منابع مالی که به صورت زمین بود به فروش نرود و کار را دچار وقفه نماید.

وی ادامه داد: طی جلسه چند روز اخیر این طرح، تصمیماتی اتخاذ شد که اختیارات بیشتری به کارگزار داده شود تا کارگزار بتواند زمین را قیمت گذاری نموده و بفروشد تا برای ادامه طرح منابع مالی داشته باشد.

فرخزاد در ادامه اظهار کرد: باتوجه به بی اعتمادی که در بین مردم ایجاد شده، از شهرداری درخواست کردیم که حتما مناسب سازی محیط ولو به صورت موقت انجام شود و این وضعیتی که ناشی از گودبرداری و خاکبرداری محیط و تخریب واحدهای مسکونی می باشد را ساماندهی نماید که کمترین آسیب متوجه ساکنین محل شود و کمترین مشکلات برایشان ایجاد شود تا ان شالله بتوانیم طرح اصلی را اجرا کنیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین در ادامه با اشاره به جلسه کمیته احیا موقوفات استان در اداره کل اوقاف عنوان کرد: تاکنون جلسات فراوانی در خصوص اراضی و املاک موجود در سراسر استان داشتیم و پیگیری کردیم و تصمیمات خوبی اخذ شده است. زیرا این اراضی و املاک یکی از ظرفیت هایی است که هم برای مجموعه اوقاف می‌تواند ارزش افزوده داشته باشد و تبدیل به احسن شود و هم بخشی از مشکلات شهری ما هم برطرف می شود.

وی ادامه داد: به نوعی مجموعه اعضای استان در این کمیته تعاملی خوبی را دارند تا بتوانند از موقوفاتی که وجود دارد و افرادی که به طریقی وقف کرده اند ظرفیتی ایجاد نمایند که تبدیل به احسن شود و بیشترین اقدام را برای موضوعات مد نظر واقف و اجرای نیت واقف به انجام رسانند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها