خبرهای داغ:
استاندار قزوین؛

سرمایه انسانی را نمی توان با رویکرد شخصی مدیریت کرد

جمالی پور گفت: سرمایه انسانی را نمی توان با رویکردهای شخصی مدیریت کرد و تا جایی که امکان داشت سعی کردیم حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۸۹
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان که با حضور امام جمعه موقت تهران و مسوولان استانی در سالن جلسات شهبد امامی استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه جلسه شورای اداری در تکریم نماز جمعه و یاد و خاطر آیت اله باریک بین برگزار شد بیان کرد: نماز جمعه یک دانشگاه تربیتی است که در آن ابعاد مسایل اجتماعی و ارزشی به جامعه منتقل می شود و جامعه در آن تربیت می شود.

وی گفت: کسی که در راس نماز جمعه قرار دارد پدر معنوی و رییس آن دانشگاه است که برای تربیت و آماده کردن مردم برای ساختن کشور در کنار هم، تلاش می کند. نماز جمعه یک حرکت اجتماعی و ارزشی برای آموختن، تربیت شدن و استفاده از تجربیات یکدیگر است و ما همه در نماز جمعه بعنوان یک دانش آموز یاد می گیریم که برای ساختن کشور چگونه در کنار یکدیگر قرار گیریم.

مدیر ارشد اجرایی استان اظهار کرد: با حضور آیت اله باریک افراد زیادی برای دفاع از ارزش های کشور عازم جبهه های نبرد شدند و مردم گوش به فرمان وی بودند. از هیچ جریانی در قزوین نشنیدم بگوید که رویکرد آیت اله باریک بین این باشد که کسی را با نگاه سیاسی رد یا قبول کند و چتری ساخته بود که فراگیر بود و این امر موجب آرامش مردم استان به وی بود‌. لذت کلام وی انسان ساز و تربیتی بود و قدرشناس این شخصیت بزرگ هستیم و از خداوند علو درجات را برای وی مسالت داریم.

جمالی پور عنوان کرد: ما حافظ بیت المال و امانتدار مردم هستیم لذا نمی توانیم نسبت به آن بی توجه باشیم و تا روزی که من خدمتگزار مردم قزوین هستم اجازه تعدی به حقوق مردم را نداده و نخواهم داد. امروز در مسوولان ارشد استان، تفکر خدمت کردن وجود دارد لذا در مسایل مهم همه با هم مشورت می کنیم و در شورای تامین مسایل مهم تحلیل می شود چرا که از مشورت کردن، انسان بزرگ می شود و هیچ تصمیمی شخصی در استان گرفته نمی شود.

وی افزود: شرکت کنتورسازی با مشورت با شورای تامین دوباره به چرخه تولید باز می گردد و تلاش کردیم از اموال مردم و سرمایه های در اختیار استان و حقوق کارگران به درستی صیانت کنیم و خدمت کردن برای ما یک فرصت است.‌

مدیر ارشد اجرایی استان در ادامه تصریح کرد: سرمایه انسانی را نمی توان با رویکردهای شخصی مدیریت کرد و تا جایی که امکان داشت سعی کردیم حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد و با هیچ کسی مراوده ای نداشتیم و اخوت بنده فقط در خدمت به مردم بوده است لذا در بحران ها اجازه ندادیم استان دچار بحران شود که این در سایه همدلی و مشورت بود.

جمالی پور با اشاره به اینکه سپاه و پلیس و ارتش و همه مسوولان در استان در وحدت افزایی همکاری بسیار خوبی داشتند تصریح کرد: ساختن کشور بدون نگاه سیاسی اتفاق می افتد. امروز کشور در شرایط سختی است که با استفاده از ظرفیت نخبگان رفع می شود و تلاش ما این بوده بر مبنای مشورت و تفاهم عمومی رفتار کنیم. صدای همه مسوولان استان یکی است و سعی کردیم در مسیری باشیم که برای اداره استان از نظرات همه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در طی یکسال گذشته عنوان کرد: انتقال آب به شهرهای استان و افتتاح سد نهب با کمترین اعتبار انجام شد و تلاش کردم سواستفاده ای از موقعیت استان نشود.

استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: امروز کشور در شرایطی نیست که رفتارهایی انجام دهیم که با آن بدرفتاری کنیم بلکه با بسیج سرمایه و عبور از رفتارهای سیاسی خسارت بار می توان به توسعه کشور کمک کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار