خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

رشد ۶۰ درصدی اشتغال مددجویان همدان در سال جاری

همدان-مدیرکل زندان‌های همدان از رشد ۶۰ درصدی اشتغال در سال جاری خبر داد و گفت: تعدادی  از مددجویان به صورت اشتغال نشسته یا در کارگاه‌های  داخل و بیرون و مراکز خدماتی مشغول به فعالیت هستند و حقوق دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۶۵
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
رشد ۶۰ درصدی اشتغال مددجویان همدان در سال جاریبه گزارش خبرگزاری بسیج، رضا ذوالفعلی‌نژاد در جلسه مشترک با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: سازمان زندان‌ها دو وظیفه مهم اقدامات تامینی و تربیتی را بر عهده دارد و رسالت سازمان زندان‌ها نگهداری، اصلاح و تربیت مجرمان است.

وی با اشاره به بیاناتی از امام (ره) مبنی بر تبدیل زندان‌ها به دانشگاه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تبدیل زندان  به آموزشگاه نیکی‌ها افزود: دغدغه ما این است که زندان را به این هدف‌گذاری غایی برسانیم.

مدیرکل زندان‌های همدان ابراز داشت: در راستای پر کردن اوقات فراغت مددجویان فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی، فرهنگی و تربیتی، آموزش قرآن و احکام، مهارت‌های اساسی زندگی، کلاس‌های نهضت سوادآموزی، اشتغال و حرفه‌آموزی برای مددجویان زندان‌های استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی از رشد ۶۰ درصدی اشتغال در سال جاری خبر داد و گفت: تعدادی  از مددجویان به صورت اشتغال نشسته یا در کارگاه‌های  داخل و بیرون و مراکز خدماتی مشغول به فعالیت هستند و حقوق دریافت می‌کنند که تا هدف‌گذاری اشتغال ۸۰ درصدی باید تلاش کنیم.

ذوالفعلی‌نژاد خاطرنشان کرد: بیشتر جمعیت  زندانیان استان را زندانیان مواد مخدر تشکیل می‌دهند و خواستار امکانات الکترونیکی، بادی اسکن، ایکس ری و خودرویی برای اجرای اهداف و برنامه‌های سازمانی در این راستا شد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان از اقدامات به عمل آمده در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، اشتغال و حرفه‌آموزی به ویژه نمایشگاهی که در ستاد نماز جمعه همدان برقرار شده بود و همکاری متقابل اداره کل زندان‌های همدان  قدردانی کرد.

عبدکوند به ارائه گزارشی از بحث مبارزه با قاچاق پرداخت و گفت: اقدامات به عمل آمده حاصل مبارزه همه جانبه و با حضور همه دستگاه‌های مسئول و مشارکت مردمی است و همچنین در بحث اعتیاد مواد مخدر اقدامات خوبی انجام شده است.

وی آمادگی ستاد را برای همکاری بیش از پیش در حوزه زندان‌ها و به ویژه همکاری در زمینه زندانیانی که مواد مخدری هستند  اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار