خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی قزوین؛

حفظ حقوق مصرف کننده لازمه رونق بازار مصرف

بخشنده گفت: امروز حفظ حقوق مصرف کننده مهم است و مصرف کننده باید بتواند به کالای ایرانی اعتماد کند و ما باید بتوانیم مانند کشورهای توسعه یافته کالای ایرانی را در اولویت خرید برای مصرف کننده ایرانی قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۸۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دومین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان قزوین با حضور عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، جمالی پور استاندار قزوین، مسوولان استانی و کشوری و جمعی از تولید کنندگان واحد‌های صنعتی در محل مجموعه تولیدی گلدیران برگزار شد.

مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین در این مراسم بیان کرد: بیش از دو دهه است که کشور ما به همت زنان و مردان تولید کننده از یک کشور تولید کننده به کشور صنعتی تبدیل شده است.

وی گفت: ما امروز صاحب دانش فنی در ساخت ماشین آلات، تولید و صادرات هستیم و برای صادرات باید در چارچوب استانداردهای بین المللی عمل نماییم و خدمات بعد از فروش را به بهترین نحو ممکن ارایه دهیم به همین دلیل بحث حمایت از مصرف کننده یک بحث اساسی است و مطمئنیم شرکت های بزرگ ما در این راستا تمام تلاش خود را می کنند و امیدواریم با تمام تلاشی که در شرایط سخت تحریم انجام دادند، نمایندگان کشور در مجلس شورای اسلامی بتوانند بحث تولید و صادرات را آسانتر نمایند.

بخشنده اظهار کرد: امروز حفظ حقوق مصرف کننده مهم است و مصرف کننده باید اعتماد کند که می تواند به کالای ایرانی اعتماد کند و باید بتوانیم مانند کشورهای توسعه یافته کالای ایرانی را در اولویت خرید برای مصرف کننده ایرانی قرار دهیم.

وی افزود: تولیدکنندگان، ایثارگران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و شرایط موجود سزاوار این عزیزان نیست و همه ما در تلاش هستیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار