برگزاری جلسه مجمع خیرین کشور/ تاکید "بور بور"، بر حضور موثر بانوان در طرح شبکه ملی خانواده

یکصد و نود دومین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین، با حضور بانوان و آقایان خَیّر کشور تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۴۳
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج: صبح امروز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ در یکصدو نود دومین جلسه خیرین کشور، که در دفتر این تشکُل مردم‌ نهاد برگزار شد،" کریمخانی"، پژوهشگر مقیم دانمارک بود که به صورت آنلاین در جلسه شرکت کرد ، نتایج تحقیقاتش در خصوص (بانک زمان) را ارائه کرد.

 

اولین دستور جلسه این نشست، بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری دهمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور بود و حاضران ضمن تقدیر از حاج علی روحی بانی این مراسم، نظرات خود را در خصوص نقاط قوت و ضعف مراسم بیان کردند.

 

شرکت کنندگان در این جلسه همچنین از "علی روحی" به واسطه احداث مجموعه رفاهی، درمانی علی روحی در سرای احسان تشکر کردند و پوشش خوب مراسم توسط اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های بزرگ کشور و شبکه‌های سیما تقدیر و تشکر کردند. 

 

بر اساس دومین دستور جلسه، پیشنهادات مختلف ارائه شده توسط نمایندگان استان‌ها در نشست فصلی مطرح و در خصوص اجرایی شدن آن‌ها در سطح استان‌ها و ملی تصمیم‌سازی شد.

 

*جلسه شورای بانوان مجمع خیرین کشور

این نشست با حضور بانوان فعال در امور خیر صبح امروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه، در مجمع خیرین کشور برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست، "خانم نی‌زاری" با بیان این‌که هم‌افزایی فعالیت‌های مختلف خیریه‌هایی که مدیران آن‌ها بانوان هستند در دستور کار شورای بانوان مجمع خیرین کشور قرار دارد، گفت: توان تخصصی خیریه‌هایی که با هماهنگی مجمع خیرین کشور کار می‌کنند، بسیار بالاست و این توان می‌تواند در راه‌اندازی شبکه ملی خانواده به‌کار آید.

 

در ادامه"حبیب‌الله بوربور"، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور از عزم جدی مجمع خیرین کشور در خصوص راه‌اندازی شبکه ملی خانواده خبر داد و گفت: بانوان خیر و خیریه‌های عضو شورای بانوان کشور که عمدتا در خصوص خانواده و رفع بحران‌های آن فعالیت می‌کنند می‌توانند به عنوان یکی از بازوان توانمند مجمع در طرح‌های در دست اقدام حضور موثر داشته باشند.

 

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در راه‌اندازی بانک زمان ارایه کرد.

در ادامه هر یک از حاضران گزارشی از اقدامات موسسه خیریه متبوع خود ارایه کردند.

 برگزاری جلسه مجمع خیرین کشور/ تاکید

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار