مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خمین :

ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب در خمین برگزارمی شود

فاطمه محمدیه گفت:رعایت موازین الهی و شرعی، جامعه را از بسیاری آفت‌ها و آسیب‌ها در امان و موجبات سعادتمندی ،کمال و تعالی انسانی می گردد.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۹۰
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین ؛ فاطمه محمدیه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خمین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج درخصوص هفته عفاف وحجاب گفت:موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقاد دینی و هنجار اجتماعی و فرهنگی در کشور ما مطرح بوده و موضوع حیا و عفت دو مقوله ای است که کاملاً به هم پیوسته وتوسط خدای متعال درون همه انسان ها اعم از زن و مرد به دور از هر جغرافیایی و زمان و مکانی به ودیعه نهاده شده است.

وی گفت:خوشبختانه بعداز انقلاب اسلامی به عفاف و حجاب در جامعه بسیار پرداخته شده و حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی اجتماعی در تمدن ایرانی ما می باشد که پیشینه آن به قبل از اسلام برمی‌گردد و در فرهنگ اسلامی به اوج خود رسیده است.

محمدیه بیان کرد:رعایت موازین الهی وشرعی، جامعه را از بسیاری آفت‌ها و آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد و موجبات سعادتمندی ،کمال و تعالی انسانی می گردد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خمین خاطر نشان کرد:در این راستا برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با محوریت جامعه زنان سپاه خمین برنامه‌ریزی شده است که در هفته عفاف وحجاب در سطح شهرستان خمین برگزارمی گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار