۲ مورد تصادف رانندگی در جاده‌های زنجان ۲ قربانی گرفت

زنجان -جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: بامداد امروز /چهارشنبه ۱۶ تیر ماه / وقوع ۲ فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان ۲ کشته برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۸۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ مهدی میناخانی افزود: ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در جاده ترانزیت ابهر به قیدار، راننده سواری پراید جان خود را بر اثر شدت جراحات و صدمات وارده از دست داد.

 

۲ مورد تصادف رانندگی در جاده‌های زنجان ۲ قربانی گرفت

 

وی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه اعزامی به محل وقوع تصادف علت این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو از جانب راننده کامیون اعلام کردند که به حتم اگر به قوانین و مقررات توجه جدی می شد در این صورت این اتفاق تلخ و ناگوار رخ نمی داد.

 

میناخانی افزود: حادثه رانندگی دیگر نیز ساعت ۴ بامداد در کیلومتر ۱۶ باند شمالی آزادراه زنجان - قزوین اتفاق افتاد که متاسفانه عابر پیاده ای در حین عبور از عرض جاده به دلیل برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافری به کام مرگ فرو رفت.

 

وی با بیان اینکه عابر پیاده به دلیل نقض ماده چهار قانون ایمنی راه ها، مقصر در این حادثه رانندگی شناخته شد،  اظهار داشت: این اتوبوس مسافربری با ۲۱ مسافر از مبداء تهران به مقصد اردبیل درحال حرکت بود.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ از ابتدای امسال تاکنون (یک فروردین تا ۱۶ تیر ماه جاری) تعداد ۵۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان جان خود را از دست دادند.

 

برابر آمار پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی استان در سال ۹۹ به رقم ۲۰۸ نفر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۱۹ درصد /۵۰ نفر/ کاهش داشت.

 

استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار