جلسه هم اندیشی اعضای نمایندگی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

جلسه هم اندیشی اعضای نمایندگی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد با حضور فرمانده حوزه نرجس خاتون برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۹۸
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: فاطمه موسوی، مسئول سیاسی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی، در جمع اعضای نمایندگی در دفتر این حوزه به توضیح اهداف کانال ثامن و نظر خواهی درباره چگونگی ازدیاد بازدید از این کانال با حضور فرمانده حوزه نرجس خاتون پرداخت.
موسوی گفت: عضو کانال‌های ثامن زیاد هستند و ادمین‌های خوب و فعالی هم داریم، اما بازدید از محتوای کانال طبق تعداد اعضای آن کم است و شاید بتئان گفت: چیزی حدود ده درصد بازدید داریم.
وی افزود: هدف از این جلسه تقاضای طرح دهی و مشارکت همه جانبه از شما اعضای نمایندگی دارم تا هم اعضای کانال را بیشتر افزایش دهیم و تحولی هم در مقدار بازدید‌ها دهیم. تبلیغ کانال را به هر شکل ممکن که می‌تواند مفید باشد انجام دهیم.
مسئول سیاسی حوزه نرجس خاتون اشاره کرد: ما در کانال ثامن فقط و منحصرا مطالب سیاسی نمیگذاریم بلکه از همه‌ی مسایل مثل خانواده و ... هم مطالب میگذاریم و لابه لای آن اخبار سیاسی به منظور روشنگری و بصیرت افراد نشر میدهیم. پس حتی میشود افرادی که علاقه‌ای به مسائل سیاسی ندارند را به طور غیر مستقیم به کانال برای افزودن آگاهی این اشخاص دعوت کرد.
وی در آخر گفت: از بسیجیانی که فعال هستند دعوت می‌کنیم برای این که ادمین کانال‌ها شوند و هر وقت سخنران داریم ادمین‌ها باید بلافاصله آنلاین باشند تا در مورد مسائل اطلاعات بیشتری کسب کنند تا در مواقعی که از وی سوال میشود بتواند بعد از سخنرانی پاسخگو باشد تا شبهه‌های ذهنی مخاطب برطرف گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار