سردار کریمی:

تلاش برای تحقق جهش تولید، جهاد فی سبیل الله است/ پشتیبانی از واحدهای تولیدی یکی از اقدامات مهم بسیج

سردار کریمی گفت:تلاش برای تحقق جهش تولید در شرایط امروز همچون جهاد فی سبیل الله است که کارگران و کارآفرینان پرچم داران این عرصه مجاهدت هستند.
کد خبر: ۹۳۵۵۳۶۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان مرکزی؛سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین سرکشی از چند واحد تولیدی در شهرصنعتی کاوه گفت:تلاش برای تحقق جهش تولید در شرایط امروز همچون جهاد فی سبیل الله است که کارگران و کارآفرینان پرچم داران این عرصه مجاهدت هستند.

وی افزود:دشمنان با راه انداختن جنگ اقتصادی به دنبال از بین بردن استقلال و خودکفایی کشور بودند و از استقلال ملت ایران واهمه داشتند که با همت و مجاهدت ملت ایران در عرصه های مختلف توطئه های آنها خنثی شد.

سردار کریمی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم بسیج در طی این سال ها حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع آنها است گفت:طرح های ویژه ای دراین خصوص با موفقیت اجرا شده و در طی سه ماه گذشته بیش از ۸ واحد صنعتی راکد در استان احیا و در سال گذشته بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی تثبیت شد.

فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد:ملت ایران با تشکیل انقلاب اسلامی در مسیر خودکفا شدن گام برداشته و امروز بعد از ۴۲ سال از حرکت خود به نقاط خوبی دست پیدا کرده و توانسته در بسیاری از عرصه ها برتر باشد و خوشبختانه در این مسیر ثابت قدم است و تصمیم گرفته خود را از هر قدرت و بیگانه ای بی نیاز کند.

وی عنوان کرد:علیرغم تحریم های ظالمانه و توطئه های دشمنان در جنگ اقتصادی تولیدکنندگان با مجاهدت های شبانه روزی اقدامات قابل تقدیری در راستای خودکفایی انجام دادند و امروز رقابت پذیری تولیدات ایرانی با سایر کشورها نشان از این همت ها و مجاهدت های شبانه روزی است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از نیازهای اصلی کشور و اولویت مهم و از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری است عنوان کرد:باید همه توان را در این راستا به کارگیری کنیم و لازمه آن انسجام و هم افزایی همه جانبه است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد:بسیج سازندگی میدان دار و پرچم دار محرومیت زدایی است که با مشارکت مردم در مناطق محروم برای زدودن محرومیت و فقر تلاش می کند و در استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

وی گفت:اشتغال زایی، تهیه و توزیع جهیزیه، ساخت واحدهای مسکونی برای محرومین، اجرای پروژه های عام المنفعه و نهضت کمک مومنانه از مهمترین اقدامات محرومیت زدایی است که اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام شده است.

سردار کریمی تصریح کرد:یکی از دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی راه انداختن نهضت خدمت رسانی در استان مرکزی بود که نهضت های ساخت مسکن، توزیع جهیزیه، کمک به محرومین در ابعاد مختلف ایجاد شد و بعد از کنگره با قوت دنبال شد.

فرمانده سپاه روح الله گفت:اقدامات بسیج سازندگی در مناطق محروم موجب امیدبخشی مردم شده و در برخی از روستاها موجب احیا و ایجاد پویایی شده که این باید با قوت ادامه دار باشد و لازمه آن حمایت و مشارکت همه جانبه است.

سردار کریمی یادآورشد:توزیع ۳۰۵ هزار بسته معیشتی، احداث ۱۹۰ واحد مسکونی، بازسازی ۱۷۰ مسکن محرومین، ایجاد ۷۸۰ فرصت شغلی، اهدای ۸۲۰ جهیزیه به نوعروسان، ارسال بیش از ۷ میلیارد تومان کمک به سیستان و بلوچستان و ده ها عنوان خدمات دیگر از جمله اقدامات مهم در راستای رفع محرومیت زدایی بوده است که این اقدامات در سالجاری با قوت ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد:دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام هادی و مهدی ناصری از شهدای شاخص شهرستان ساوه از دیگر برنامه های سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار