به مناسبت روز صنعت و معدن؛

جمعی از مهندسین بسیجی صنعت و معدن استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

به مناسبت روز صنعت و معدن جمعی از مهندسین بسیجی صنعت و معدن استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند .
کد خبر: ۹۳۵۵۱۵۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،جمعی از مهندسین بسیجی صنعت و معدن استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند ،در این دیدار  رئیس و معاونین سازمان صمت استان،مدیر عامل و معاونین شرکت شهرک ها و اعضای هئیت مدیره نظام مهندسی معدن، رئیس اتاق بازرگانی ، رئیس اتاق معادن و نیز مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان و نیز مهندس نبی پور رئیس هیئت اندیشه ورز  بسیج مهندسین حضور داشتند. 

 
مهندس محمدی در ابتدا با گرامیداشت روز صنعت و معدن که مقارن با سالروز   حماسه ازاد سازی مهران می باشد گزارشی از طرح صنعت یار در سال گذشته و اقدامات تسهیل گری پتانسیل های استان در صنعت و معدن  و نیز  سامانه بازار یابی سازمان مرکزی درسال ۱۴۰۰ ارایه کرد.
سپس مهندس محمد رحیمی وریئس صمت استان، مهندس اسماعیلی مدیر عامل شرکت شهرک های استان، مهندس فروتن رئیس اتاق بازرگانی و نیز چند مدیران چند  واحد صنعتی و معدنی گزارشاتی از حوزه کاری خود و مسائل و مشکلات خود پرداختند.
 
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛ دکتر کریمی تبار خواستار تلاش مضاعف مدیران و مسئولین در جهت ارتقای تولید و شکستن حلقه محاصره در جنگ اقتصادی شد.
 
وی افزودند: در مقابله با عوامل و موانع تولید با هیچ کس رودربایستی نداشته و مدافع اقدامات دستگاه قضایی استان خواهم بود.
 
همچنین وی خواستار تشکیل جلسه ویژه با تولید کنندگان در اسرع وقت شد.
 
در ادامه دیدار به دو مدیر واحد تولیدی که در ارائه کمک های مومنانه با بسیج مهندسبن صنعت و معدن همکاری داشتند لوح تقدیر اهدا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار