انتخاب پژوهشگر زنجاني به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامي كشور

زنجان-دکتر وهب جعفریان؛استاد دانشگاه زنجاني به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامي در كشور شناخته شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۷۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ آئین ملی "نکوداشت استاد تراز انقلاب اسلامی" و "شکرانه حضور ملت در انتخابات"با حضور استادان بسیجی در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.
 
انتخاب پژوهشگر زنجاني به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامي كشور

در این مراسم سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شورای عالی امنیت ملی، حجت الاسلام سید احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و دکترمهدی چمران رئیس بنیاد شهید مصطفی چمران و نماینده شورای شهر تهران سخنرانی کردند.

در ادامه این مراسم با حضور زاهدی نماینده مجلس، صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کامران دانشجو از مدیران نمونه کانون‌های بسیج اساتید کشور در راستای تلاش در جهت جریان‌سازی در مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات، بیان ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح بدون ورود مصداقی به بحث انتخابات و فرماندهی جنگ نرم در به ثمر رسیدن انتخابات تقدیر شد.

در اين مراسم از ١٧ استاد برتر و تراز انقلاب اسلامي تجليل شد كه نام دکتر وهب جعفریان؛دانشيار بيوشيمي دانشگاه زنجان و مسئول بسيج اساتيد استان نيز در بين آنها ديده مي شود. 

لازم به ذکر است وی در سال ۹۸ نیز به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی در کشور و پژوهشگر برتر بخش علوم پایه استان زنجان و در سال ۹۹ نیز به عنوان استاد نمونه بسیجی کشور انتخاب شد.

گفتنی است در ادامه این برنامه از ۶ جلد کتاب با عنوان درس گفتار‌های ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری سازمان بسیج اساتید و بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی رونمایی شد.

امت سازی در گام دوم انقلاب، بررسی دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خودسازی در بیانیه گام دوم انقلاب، وظایف و نقشه راه تحقق بیانیه گام دوم، منطق فهم بیانیه گام دوم و ساختار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ازعناوین کتب رونمایی شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار