مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در گفت وگو با"بسيج":

حقوق بشر آمریکایی، حقوق کمپانی ها و سرمایه داران بزرگ اين كشور است

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت:حقوق بشر آمریکایی، حقوق کمپانی ها و سرمایه داران بزرگ اين كشور است.
کد خبر: ۹۳۵۴۲۶۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
حجت الاسلام حسین محمدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: این هفته فرصت مناسبی برای بازخوانی جنایت‌های آمریکا است چرا که دولت آمریکا با وجود ادعا‌های حقوق بشری، این حقوق را در داخل و خارج مرز‌های ایالت متحده نقض میکند.
 
حقوق بشر آمریکایی، حقوق کمپانی ها و سرمایه داران بزرگ اين كشور است

وی افزود: چگونه میتوان ادعای کشوری را در رابطه با حمایت از حقوق بشر قبول نمود در حالی که خبیث‌ترین و ظالمانه‌ترین جنایات را بر مردم خود مثل کشتن جورج فلورید، زندان وحشتناک گوانتانامو و بر سایر ملل همچون تحریم‌های دارویی، به شهادت رساندن بزرگترین حامی حقوق بشر سردار سلیمانی و کشتار مردم مظلوم عراق، یمن، سوریه ... وارد نموده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره با بیان اینکه هر چند دولت جنایتکار آمریکا به واسطه امپراطوری رسانه‌ای خود، تبلیغات گسترده حقوق بشری را انجام میدهد، اما جای این سوال باقی است، در دیدگاه سردمداران کفر، حقوق بشر غیر از حمایت از حقوق سرمایه داران است؟ آیا شلیک موشک به سمت هواپیمای مسافربری توسط ناو وینسنس و کشته شدن ۲۹۰ مسافر و خدمه، حمایت از حق افراد است، تصریح کرد:بنابراین نمی‌توان ادعایی را از کسی که خود ناقض آن است، قبول کرد.

حجت الاسلام محمدی در پایان یادآور شد: ششم لغایت دوازدهم تیر ماه در حقیقت بیانگر جنایات فاحش آمریکا نسبت به مردم ایران است، البته تصویب نامگذاری این هفته به افشای حقوق بشر آمریکایی، لطفی در حق نسل‌های آینده جهت بازگو نمودن جنایت ها، اقدامات ضد حقوق بشری در ایران و سایر کشور‌ها است.
ارسال نظرات