فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

شهید بهشتی خدمتگزار واقعی نظام و انقلاب بود/حادثه 7 تیر تحرک تازه‌ای به انقلاب داد

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت : شهید بهشتی یک خدمتگزار واقعی به نظام و انقلاب بود .
کد خبر: ۹۳۵۴۰۷۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
سردار محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفتاد دو دو تن از یارانش خاطرنشان کرد: حادثه هفت تیر تحرک تازه‌ای به انقلاب داد و آن را پیش راند و باعث یک تزکیه عمیقی در نظام جمهوری اسلامی شد که ما نمی‌توانیم از اثرات پر خیر و برکت آن در دراز مدت و در طول عمر نظام جمهوری اسلامی غفلت کنیم.
 
شهید بهشتی خدمتگزار واقعی نظام و انقلاب بود

ةی با بیان اینکه شهید بهشتی مظلومانه و خیلی زود از میان ما رفت، اما همین عمر کوتاهش فوق العاده پر برکت بود خاطرنشان کرد: شهید بهشتی رسالت خود را نسبت به خداوند و امام و ملتش ادا کرد و تمام عمرش را صرف برپایی حکومت اسلامی نمود.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: شهید بهشتی خار چشم و سر راه آن‌ها برای رسیدن به مقاصد کثیفشان بود، چون تا آن زمان هیچ شخصیتی به اندازه شهید بهشتی مورد تهمت و افتراء واقع نشده بود و کم شخصیتی به اندازه او مظلوم بود.

سردار عباسی در پایان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) در مورد شهید بهشتی مبنی بر اینکه شهادت آیت الله بهشتی و این هفتاد نفر مظلوم، یک دفعه متحول کرد مردم را به اینکه کمک کم بیدار شدند، افزود: در واقع شهید بهشتی یکی از استوانه‌های موثر و مفید انقلاب و نظام بود و او افشاء کننده چهره‌های منافقین بود که خود را با نفاق و دروغگویی به مدارج عالی نظام جمهوری اسلامی رسانده بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار