برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت هفته حجاب و عفاف

مسابقه کتاب‌خوانی به مناسبت هفته حجاب و عفاف توسط بسیج جامعه زنان لرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۲۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  مریم سپهوند امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف با پرداختن به اهمیت مسئله حجاب و عفاف اظهار داشت:  برنامه هایی برای هفته حجاب و عفاف به صورت خاص و با تداوم برای کل سال نیز داریم، برنامه ها سالانه تدوین می شود.

وی افزود: مسئله امر به معروف با همه عنوان برنامه ها با همه دستگاهها وجود دارد  اما در برخی دستگاهها اولویت‌های دیگری دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان  عنوان کرد: امسال از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ تیرماه برنامه‌هایی به صورت پیشنهادی در سطح رده های قشری ،محلات و دستگاهها از طریق ناحیه و فرمانداری به دستگاهها ابلاغ می شوند.
وی با بیان اینکه الگوی زنان ما زن تراز انقلاب اسلامی است  افزود: برنامه تلویزیونی در راستای موج آفرینی بر پایه حجاب و عفاف ، کار در فضای مجازی، برگزاری مراسماتی در تمام سطح پایگاههای مقاومت و اقشار، جشن ازدواج، نشست در رده های قشری،  برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و وبینار با خانم تازه مسلمان،تجلیل از خانواده های نخبه پرور انجام می‌شود.

حجت الاسلام رضا حقیان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان نیز در این جلسه گفت: در موضوعاتی که بیان کردید امسال در بخش مسابقه کتابخوانی که نیاز به حمایت مالی داشته باشد،همکاری میکنیم که به اهداف خود برسید.
وی با بیان اینکه هدف اصلی ما از  مسابقه ، مطالعه است  و در این رابطه از امکانات خود استفاده می‌کنیم، افزود: بهتر است از کتابی که نسخه الکترونیک دارد استفاده کنید تا قابل ارسال کردن باشد   و در طراحی پوستر و سوالات و هدایای مسابقه در خدمت شما هستیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لرستان  بیان کرد:در هفته عفاف و حجاب برای تبلیغات محیطی برنامه هایی داریم که اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار