قدردانی مسئولان کشوری و لشکری از خدمات سازمان بهشت زهرا(س) در ایام کرونایی

بسیاری از مقام های لشکری و کشوری در دیدار با مدیرعامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) تهران، از خدمات بی وقفه و صادقانه آنان در تدفین اموات کرونایی و تکریم خانواده های آنان قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۶۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

 

  صبح امروز حجت‌الاسلام رييسي  منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پس از حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با امام راحل، به زیارت گلزار شهدا رفت و سپس در دیدار با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن قدردانی از مدیر عامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از خدمات پرسنل خدوم این سازمان قدردانی و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

  سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نیز ضمن استقبال و همراهی با مقامات عالی قضائی، توضیحاتی در مورد نحوه مدیریت بحران کرونا ، خدمات رسانی و تکریم خانواده ها توسط سازمان بهشت زهرا(س) ارائه کرد.

 

تغسیل و تکفین30 هزار متوفیان کرونایی  

 در طی ١٦ ماه اخير با شیوع ویروس کرونا؛ دکترخال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با بسیج تمامی عوامل و امکانات سازمان بهشت زهرا(س) در سخت ترين شرایط، که بسیاری از افراد حاضر به حضور در صحنه مقابله با بیماری کرونا نبودند به خوبی و بصورت تخصصی   با رعایت کرامت انسانی بیش از 30 هزار متوفیان کرونایی را تغسیل و تکفین کردند و با عزت مراسم خاک سپاری آنها را انجام دادند و تسلی خاطر بازماندگان بودند و مورد تقدیر تمامی مسئولان کشوری و لشکری قرار گرفته اند.

 

 قدردانی فرمانده كل سپاه از دکتر خال

همچنین در ماههای گذشته سلامي فرمانده كل سپاه با لوح تقدیر از زحمات دکتر خال تقدیر کرد و گفت خوشبختانه در مورد دفن اموات کرونایی در بهشت زهرا (س) با مدیریت خوب این سازمان مشکلاتی بوجود نیامد  .

 

وزیر بهداشت: خدمات سازمان بهشت زهرا(س)  بی نظیر است

 دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با اهدای لوح تقدیر از دکتر خال و خدمات وی در مورد دفن اموات کرونایی در بهشت زهرا (س) قدردانی کرد و گفت: خدمات سازمان بهشت زهرا(س) در مورد اموات کرونایی و هماهنگی با خانواده‌های آنان بی نظیر بوده است.

 

تغسیل و تدفین اموات کرونایی؛ «لمس مرگ»

 سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سيد الشهدا (ع) در آئین رونمايي از فيلم مستند «لمس مرگ» ساخته معاونت فرهنگي سپاه، از ١٥ ماه جهاد صادقانه پرسنل تلاشگر سازمان بهشت زهرا(س) تهران در مقابله با بحران کرونا گفت: در شرایطی که خانواده های داغدار با بدترین حالات روحی و غم از دست دادن عزیزانشان به این مکان مقدس مراجعه می کنند، کارکنان بهشت زهرا(س) با صبر و تکریم مراجعه کنندگان به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی انجام می دهند که در دنیا کم نظیر است.

 

دست مريزاد دكتر زالي به خادمان بهشت زهرا

 

دكتر زالي فرمانده ستاد كرونا تهران : بهشت زهرا (س) ممتاز ترين خدمات را در قياس با  پيشرفته ترين كشورهاي جهان ارائه كرد و بالاترين رعايت پروتكل هاي بهداشتي و استاندارهاي جهان  در آرامستان فاخر بهشت زهرا ي تهران رقم خورد .

 

40 درصد متوفي كرونايي ايران در بهشت زهرا(س)

سعيد خال مدير عامل بهشت زهرا گفت : سال پر درد و رنجي را سپري كرديم و ٤٠ درصد متوفيان كرونايي ايران توسط مديريت شهري تهران انجام شد. وی افزود: تست کرونای  ١٨١ نفر از پرسنل مثبت بوده اما خوشبختانه تاكنون تلفات نداشتيم .

 

تقدير دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي كشور از مديريت سازمان بهشت زهرا(س)  

 

همچنین دكتر سعيد رضا عاملی، دبير شورای عالی انقلاب فرهنگی از  مديريت و كاركنان سازمان بهشت زهرای تهران بدليل تلاشهای تخصصی ، دلسوزانه و بسيار كارآمد و موثر در دوران بحران كرونا قدردانی كرد و گفت: عملکرد موفق سازمان بهشت زهرا(س) در مدیریت بحران کرونا در تاریخ جاودانه می ماند و به طور یقین این موفقیت برگرفته از ایمان پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) بوده است .

    

   معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران:

سایر نهاد ها ازتجربه موفق بهشت زهرا(س) در بحران کرونا الگو برداری کنند

 

  مجید بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پروتکل ها ودستورالعمل های پیچیده ای که در بحران کرونا توسط سازمان بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح رعایت شد، گفت: اگر سازمان بهشت زهرا(س) توانسته با شیوه نامه هایی که خود در این بحران ناشناخته تدوین کرده است بر این بحران غلبه کند، بنابراین سایر سازمان ها و نهاد ها هم می توانند و این موفقیت نباید به صورت یک تجربه بماند و لازم است که توسط سایر نهاد ها الگو برداری شود.

 

  فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی :

برنامه ریزی و نظم سازمانی بهشت زهرا(س) آلام مراجعان را کاهش داد

 دکتر فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون زنان و خانواده با اشاره به دفن غریبانه متوفیان کرونا تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا که مردم نمی توانند مانند گذشته برای دفن عزیزان خود مراسم بگیرند و حضور حداکثری داشته باشند، در سازمان بهشت زهرا(س)با نظم سازمانی و برنامه ریزی مناسب به بهترین شکل ممکن مناسک سوگواری انجام می شود و این موضوع موجب کاهش سوگ و آلام مراجعین می شود. وی گفت: مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) در مقابله با بحران کرونا تعامل خوبی با جامعه دینی داشت و از ظرفیت های موجود در همکاری با نیروی های جهادی به خوبی استفاده کرد.

  

  رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران :

اقدامات سازمان بهشت زهرا(س)  یک پروژه موفق بین المللی است

 

  رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران، با اشاره به نقش بی بدیل  سازمان بهشت زهرا(س) در مدیریت تدفین اجساد بحران کرونا گفت: اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) در دوران کرونا را می توان به عنوان یک پروژه موفق ملی و حتی جهانی مستند سازی و جهت ارائه در مجامع بین المللی مطرح کرد.

وی با اشاره به تراکم شدید کار در بحران کرونا تصریح کرد: براساس گزارشات ارائه شده   خوشبختانه از ابتدای این بحران تا کنون شرایط بگونه ای مدیریت شده است که حتی یک مورد گزارش مبنی بر تعویق یا موکول شدن فرایند تدفین متوفیان کرونایی در بهشت زهرا(س) وجود نداشته و دفن اموات کرونایی با حفظ کرامت مراجعین و شهروندان و در نهایت احترام صورت گرفته است. 

 

 روزهای غم‌انگیز و سخت بهشت زهرا(س)  

دکتر خال مدیرعامل بهشت زهرا(س) تهران گفت: اولین روز اردیبهشت سال 1400  سخت‌ترین روز کاری برای همکاران من بوده است. وی افزود: در پنجاه سال گذشته چنین آمار فوتی  (۱۵۰ متوفی کرونایی و ۲۰۰ متوفی غیر کرونایی) در یک روز، حتی در ۸ سال دفاع مقدس نداشتیم.

 

 فعالیت بهشت زهرا(س) در روز ۱۳ فروردین  

سعيد خال، مدير عامل سازمان بهشت زهراي تهران گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا مبني بر تعطیل بودن کلیه پاركها و بوستان‌های شهر تهران در روز طبیعت (۱۳ فروردین) ، سازمان بهشت زهرا(س) نيز در جهت رعايت پروتكل هاي بهداشتي و جلوگيري از هر گونه تجمع ، فقط جهت تدفين  متوفیات و پذيرش شهروندان متالم و داغدار تهراني صرفا برای امور تدفین متوفی باز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار