خبرهای داغ:

رشته‌های شاخه فنی حرفه‌ای و کار دانش را بیش از پیش به دانش آموزان و خانواده‌ها بشناسانیم

شاهرود_رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود گفت:رشته‌های شاخه فنی حرفه‌ای و کار دانش را بیش از پیش به دانش آموزان و خانواده‌ها بشناسانیم.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۰۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
رشته‌های شاخه فنی حرفه‌ای و کار دانش را بیش از پیش به دانش آموزان و خانواده‌ها بشناسانیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، به منظور آشنایی مشاوران، با رشته‌ها و گرایش‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود، نشستی با حضور رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهرود، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، معاون آموزشی دانشکده، کارشناس هسته مشاوره و سلامت و جمعی از مشاوران، در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود برگزار شد.
شیرین محمدی پناه رییس دانشکده فنی و حرفه ای، ضمن بیان ویژگی‌های دانشکده و مزایای تحصیل در آن، رشته‌ها و گرایش‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی و آینده شغلی آن‌ها را شرح داد.
وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ در راستای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان و خانواده‌ها با رشته‌های مهارتی تاکید کرد.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی، با قدردانی از حضور موثر مشاوران در دوران کرونا، این نشست را فرصتی مناسب برای آشنایی دقیق‌تر آن‌ها با رشته‌های مختلف این دانشکده برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار