پیام قدردانی؛

پیام قدردانی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پی مشارکت گسترده مردم در انتخابات

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور پیامی از حماسه حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۱۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور پیامی از حماسه حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد. بنابه گزارش روابط عمومی  سپاه استان ایلام متن پیام بشرح ذیل است.

مردم غیور و زمانشناس ایلام حضور پرشور و دشمن شکن شما در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر حماسه ای سترگ و بی بدیل در دفتر افتخارات بی شمار شما خلق کرد، خداوند بر عزت شما افزون نماید.

حماسه ای که شما در میدان انتخابات خلق کردید ، قلب ولی امر مسلمین جهان و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خامنه ای دامت برکاته ، روح بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه دوستداران و یاوران امروز و دیروز انقلاب اسلامی را پر از شور و شعف کرد. و یقینا جایگاه شما مردم عزیز ایلام بر قله های این غرور و افتخار ملی می درخشد.

لبیک_ شما به ندای رهبر فرزانه انقلاب نشان داد که برغم وجود همه مشکلات اجتماعی و معیشتی و تبلیغات شبانه روزی بدخواهان و خام اندیشان ، تحت هر شرایطی پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمانهای امام راحل ره و انقلاب حفظ خواهید کرد.

انتخابات درجمهوریاسلامی نماد مردمسالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و شرکت آحاد مردم یک تکلیف شرعی و عقلی تضمین کننده امنیت، اقتدار و یکپارچگی کشور است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و بیادماندنی ، بر خود لازم میدانم از کلیه آحاد و اقشار شریف ، ولایت مدار و انقلابی استان ایلام، نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار ، هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات ، دادگستری ، فرماندهان نظامی وانتظامی، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی ، هیات مذهبی و ائمه جمعه و جماعات ، فرماندهان سپاه های نواحی، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج که در راه تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات شایسته ایران عزیز ، تلاش و مجاهدت نمودند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. والسلام علیکم و رحمه الله 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار