خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان توسط ماموران کلانتری ۱۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۱۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت سیم برق در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه متهمان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی دو نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق مسروقه از این محل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی از سارقان دستگیر شده، تعداد ۱۰ فقره سرقت سیم برق کشف و با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران، خریدار اموال مسروقه نیز در یکی از ضایعات فروشی‌ها دستگیر و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

وی  با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضائی برای حمایت قاطعانه از پلیس در جهت برخورد بی امان با سارقان، گفت: شهروندان با عمل به توصیه‌های انتظامی- اجتماعی و پیشگیرانه پلیس، می‌توانند زمینه‌های وقوع سرقت را کاهش داده و فرصت ارتکاب جرم را به حداقل برسانند.

*دستگیری باند سارقان تجهیزات برقی و اموال دولتی در ملایر

سلگی گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر، با تلاش شبانه روزی، مخفیگاه باند سارقان تجهیزات برقی و اموال دولتی را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی، سه نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۲ گرم هروئین و ۱۰ قطعه نبشی دکل‌های برق فشار قوی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در ادامه اجرای این طرح ماموران، یک نفر از اراذل و اوباش که با سلاح سرد در صدد ایجاد نا امنی و درگیری بود در یک عملیات مقتدرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به این که برخورد قاطعانه با سارقان و هر نوع اوباش‌گری از اولویت‌های پلیس ملایر است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر نوع رفتار مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار