پیام تبریک فرمانده پیشوا، در پی حضور حداکثری مردم در انتخابات

فرمانده سپاه پیشوا از حضور پرشور انتخاباتی مردم این شهرستان از مردم تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۸۹
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج: سرهنگ نجفی، فرمانده سپاه شهرستان‌ پیشوا، در پیامی از مردم این شهرستان در پی حضور حدا کثری تشکر و قدردانی کرد، که متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز ٢٨ خرداد ١۴۰۰، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید. دشمنان ملت ایران در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. از فشار‌های سیاسی و اقتصادی گرفته تا بمباران خبری و ترور و حتی توسل به شایعات مختلف در خصوص بیماری‌ها. یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشور‌های مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

 

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

 

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.

 

 اینجانب حماسه حضور مردم را به امام عصر(عج)،مقام معظم رهبری، و مردم ایران بویژه مردم مومن، آگاه و انقلابی شهرستان مقدس پیشوا تبریک می گویم و از زحمات و تلاش های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و صداوسیما و فضای مجازی و … تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار