حوزه هنری شهرستان بیجار برگزارمی‌کند:

جشن کرامت «زیرسایه بیرق رضوی»

حوزه هنری شهرستان بیجار به مناسبت دهه کرامت دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، شب شعر و جشن"زیر سایه بیرق رضوی" را در محل سینما آزادی بیجار برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۷۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید عبدالرضا خضری رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار در گفتگویی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان بیجار در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر وروستا گفت: مردم ایران اسلامی یک باردیگر با حضور به موقع در صحنه حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر را خلق کردند و با حضور خود تلاش دشمنان نظام وانقلاب اسلامی را در ایجاد تفرقه ونفاق در بین مردم و نظام را خنثی و آینده‌ای سرشار از امید و بهروزی را برای کشور عزیزمان ایران رقم زدند.

وی ادامه داد: همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) با هماهنگی بعمل آمده به مناسبت حضور بیرق رضوی در استان کردستان فرصتی فراهم گردید تا جشن کرامت"زیر سایه بیرق رضوی" با حضور خادمان حرم رضوی، شعرا و هنرمندان شهرستان در کنار مسئولین استان وشهرستان را دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن اصلی پردیس سینمایی ازادی بیجار برگزار کنیم.

خضری افزود: در این مراسم که حجت االسلام والمسلمین مهدی رحمانی ساعد از روحانیون و خادمین اعزامی آستان قدس رضوی به عنوان سخنران و مهمان ویژه جضور خواهند داشت شاعران "محمد رحیمی رضوان " با گویش گروسی، "خلیل مختاری نیا" با گویش ترکی و "آلاله مهدی زاده"دلنوشته‌ای فارسی را دروصف حضرت رضا (ع) قرآئت کرده و "حاج جواد شاکری" از مداحان برجسته کشوری و خادم آستان قدس رضوی مداحی خواهند کرد.

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: در این مراسم همچنین به صورت نمادین جشن تکلیف ویژه دختران برگزارو سپس با حضور مهمانان و بیرق مبارک آستان قدس رضوی با حضور در مزار شهدای بیجار آیین عطر افشانی و غبارروبی مزار شهداء انجام می‌گردد.

وی با دعوت از علاقه‌مندان جهت حضور در این مراسم تأکید کرد: تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراسم به صورت کامل پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات