تبریک‌ دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در پی پیروزی حجت الاسلام رئیسی

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، پیروزی "حجت الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی" را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و اعلام‌ کرد: مردم ایران دعوت رهبرشان را با انتخاب اصلح پاسخی درخور دادند.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۳۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج : در پی حماسه با شکوه و تاریخی ملت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،"حبیب‌الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی را تبریک‌ گفت.

 

 متن‌ پیام‌ به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

*رئیس جمهور محترم منتخب مردم ایران*

*جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی*

 

سلام علیکم

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام و همیت ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت و اقتدار ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را ناامید ساخت. اینجانب صمیمانه انتخاب شایسته و به حق جنابعالی را با رای قاطع مردم فهیم و قدرشناس میهن اسلامی تبریک و تهنیت گفته و با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و عرض اخلاص به حضرت ولی اله الاعظم روحی فداه و با تکریم یاد امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران عالی مقام، این پیروزی را به پیروز واقعی این میدان که همانا مردم فهیم ما هستند تبریک می گویم. همچنین این انتخاب را به مقام معظم رهبری تهنیت می گویم و تداوم توفیق را برایتان و آینده ای هر چه بهتر را برای این کشور و این ملت آرزو و مسألت می نمایم. 

 

صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ کارزار خیره کننده دیگری بود که بار دیگر اقتدار و مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران را منظر و مرعای نگاه دوستان و دشمنان نهاد. حضور همراه با شور و شعور در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه بدخواهانی کشید که با صدها ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس بودند.

  ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه هوشمندانه و خردورزانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده اش را بیمه کرد.

 با این اقبال بزرگ مردمی، امید می رود در دوره ریاست جمهوری اسلامی جنابعالی، ‌گفتمان رهبری در بحث «عدالت و پیشرفت» و «مبارزه با فساد» و «دولت قوی و مقتدر» تحقق یابد و بتوانید با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل با سایر قوا نقاط ضعف را بسرعت برطرف نماید و چهره واقعی ایران و ایرانی مقتدر و توانا را ترسیم کنید.

 در پایان لازم می دانم از همه ی آحاد ملت ایران بویژه اعضای محترم ستادهای انتخاباتی جمعیت وفادران انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلام که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفتند و حماسه سیاسی را رقم زدند و حادثه ای ماندگار خلق کردند، تشکری بسزا و بلیغ کرده و اجر وافر الهی را برای آنان مسألت نمایم.

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدوارم قدردان نعمت های او باشیم . انه ولی النعم. 

 حبیب الله بوربور:

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

29 خرداد ماه 1400

ارسال نظرات
آخرین اخبار