خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

انتخابات پرشور و حماسی با رأی انقلابی دشمن‌شکن است

فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: انتخابات پرشور و حماسی با رأی انقلابی می‌تواند دشمن‌شکن باشد و دشمنان را به عقب براند و باعث رشد و تعالی و شکوفایی و جهش کشور شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۸۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

انتخابات پرشور و حماسی با رأی انقلابی دشمن‌شکن استسیدروح الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشن: ملت عزیز ایران اسلامی یک بار دیگر در آستانه یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز قرار دارند؛ آزمونی که به تعبیر امام عزیزمان در یک روز برگزار می‌شود اما آثار آن سالیان سال در کشور وجود خواهد داشت.

وی افزود: انتخابات ۲۸ خرداد یک آزمون سرنوشت سازی است که چشم امید دوستداران نظام و انقلاب، شهدای عزیزمان و امام روح الله(ره) به آن است، انتخاباتی که می‌تواند دشمن را مایوس و نا امید سازد و خون تازه‌ای در رگ‌های نظام و انقلاب جاری سازد.

سیدروح الله حسینی عنوان کرد: انتخابات پرشور و حماسی با رأی انقلابی می‌تواند دشمن‌شکن باشد و دشمنان را به عقب براند و باعث رشد و تعالی و شکوفایی و جهش کشور شود و بدون تردید نقش ما در حصول نتیجه مطلوب نقشی موثر و انکار ناپذیری است.

وی تأکید کرد: شایسته است ملت عزیز ایران اسلامی و مردم شریف و ولایت‌مدار انقلابی و شهیدپرور شهرستان فامنین ضمن حضور با بصیرت در صحنه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف زمینه تواصی به حق را فراهم کرده و از دعوت ملت شریف، اصناف، بازاریان و هر کسی که دل در گرو ملت دارد به حضور در صحنه انتخاباتی، حماسی، و انقلابی اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار