خبرهای داغ:
رییس حوزه های علمیه استان قزوین:

مردم لبیک گفتند مسئولان عمل کنند

رییس حوزه های علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات به ندای رهبری لبیک گفتندو مسئولان عمل کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۷۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

 

به گزارش خبرنگار بسیج،حجت الاسلام سبحانی، با اشاره به مشارکت حداکثری گفت: مردم با مشارکت حداکثری خویش به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و امروز نوبت مسئولان است که با پشتکار جهادی و از خود گذشتگی به وعده های خود عمل کنند. حق مردم و حاکمیت دو طرفه است که در این چهار دهه همواره مردم سربلند و پیروز بودند که از مسئولان هم جلوتر بودند.

وی تصریح کرد: مردم با مشکلات دست و پنجه نرم کردند، مشکل معیشتی و اقتصادی ، مسکن، بیکاری، تورم مردم را آزار داد اما بار دیگر بزرگی و عظمت مردم بر همگان عیان شد و مشکلات پیش رو نتوانست مردم را از تصمیم درست دور کند.

سبحانی در پایان تصریح کرد: آستانه تحمل مردم حدی دارد، دولت های آینده فکر نکنند هر کاری انجام دهند مردم تحمل می کنند و بر تمام نارسایی ها و بی تدبیری ها چشم پوشی خواهند کرد. مردم در صحنه حضور یافتند و به ندای رهبری لبیک گفتند، حالا نوبت دولت منتخب است که از صندوق رای بیرون می اید به تمام وعده ها و نارسایی های اقتصادی و معیشتی رسیدگی و حل کنتد، بی نظیرترین مردم دنیا لایق بهترین ها هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار