فرمانده سپاه ساوه:

امروز، جهاد،حضور در انتخابات و زمان حمایت از انقلاب اسلامی است

سرهنگ دستجانی گفت:امروز، جهاد،حضور در انتخابات و زمان حمایت از انقلاب اسلامی است و خداوند نصرت را در جهاد و حرکت قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۹۹
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:امروز یکی از حساس‌ترین و پراهمیت‌ترین روز‌های عمر انقلاب اسلامی به سر می‌بریم و روز‌های بسیار حیاتی است و امروز به دنبال آن هستیم که سرنوشت کشور خودمان را در گام دوم انقلاب تعیین کنیم و اولین انتخابات در دهه پنجم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت است.
وی همچنین در ادامه گفت:امروز از انتخابات به عنوان جنگ احزاب نام برده می‌شود و همه‌ی کفر جمع شده اند و نگاهشان به عملکرد ملت ایران در این آزمون بزرگ است.
 
فرمانده سپاه ساوه با اشاره به فشار‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی و کوچک شدن سفره معیشتی مردم و القای ناامیدی بیماری کرونا در فضای مجازی گفت:یک سری ناامیدی و و دلسردی توسط رسانه‌های دشمن علیه دستاور‌های انقلاب ایجاد کرده است و لذا امروز در شرایط حساس با این شرایط ویژه که جبهه در پیش روی ما است و امروز ما همه می‌دانیم دشمن آمده است که در چهل سالگی انقلاب، جمهوریت آن را زیر سوال ببرد.
 
وی افزود:نارضایتی، بی اعتمادی و ناآگاهی به سبب جنگ روانی دشمن در افراد جامعه ایجاد شده است که با تشریح خدمات و دستاورد‌های انقلاب باید افراد را توجیح کرد و جهت حضور حداکثری در انتخابات تشویق شوند..
 
وی در ادامه گفت: مسبب وضع موجود انتخاب خودمان است وامروز در جنگ شناختی با دشمن هستیم که نگاه افراد را با فضای مجازی تغییر می‌دهد.
 
فرمانده سپاه ساوه با اشاره به پیشرفت‌های کشور گفت:این‌ها اقتدار کشور هستند و دشمن می‌خواهد مردم را وارد دوقطبی‌های سیاسی کند وامروز، جهاد، حضور در انتخابات و زمان حمایت از انقلاب اسلامی است و خداوند نصرت را در جهاد و حرکت قرار داده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار