فرمانده سپاه ساوه:

توزیع ۲۰۰ بسته کمک مومنانه در ساوه به مناسبت دهه کرامت+تصاویر

سرهنگ دستجانی گفت:ملت ایران در لبیک به فرمان رهبری در قالب طرح مواسات، نهضتی کمک مومنانه را در کشور به راه انداختند که این مسیر سخت با الهام از آموزه‌های اسلامی طی شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۶۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی در آئین رزمایش کمک مومنانه دهه کرامت در مسجد ابوذر ساوه گفت: دشمنان نظام اسلامی تصور می‌کردند که با شیوع ویروس کرونا در ایران و مشکلاتی که به دلیل تحریم‌ها و فشار اقتصادی بر این کشور تحمیل شده است شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که شرایط اقتصادی بهم بخورد.

وی بیان کرد:، اما ملت ایران در لبیک به فرمان رهبری در قالب طرح مواسات، نهضتی کمک مومنانه را در کشور به راه انداختند که این مسیر سخت با الهام از آموزه‌های اسلامی طی شود.


او با اشاره به جهاد علمی در کشور برای تولید واکسن کرونا اظهار کرد: بسیج وسپاه بر خود فرض می‌داند که در کنار حوزه سلامت رزمایش‌های کمک مومنانه را دنبال کند و در دهه کرامت نیز ۲۵۰ بسته به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان به جامعه هدف توسط خیرین مسجد ابوذر توزیع شود.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه گفت: اجرای طرح مواسات در نظام اسلامی با تدبیر رهبری توانست کشور را در دنیا زبانزد کند. برخلاف برخی کشور‌های غربی که دست به سرقت از فروشگاه‌ها زدند ملت ایران دست به دست هم دادند و با کمک مومنانه به یاری یکدیگر شتافتند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: امیدواریم ملت ایران با حضوری تاثیرگذار در انتخابات بار دیگر اقتدار و عظمت انقلاب را به رخ جهانیان بکشند و با انتخاب درست، نظام اسلامی را با تشکیل یک دولت جوان و انقلابی در مسیری که مبانی انقلاب و رهبری در آن تبیین شده حرکت دهد.

سرهنگ دستجانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: معاندین نظام با شیوه‌های گوناگون دشمنی خود را با نظام اسلامی نشان دادند، اما پیروز قطعی، ملت ایران بودند و در انتخابات ۲۸ خردادماه نیز با لبیک به رهبر معظم انقلاب برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام می‌افزایند.

ایشان افزود:تعداد ۲۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام مبارک دهه کرامت به ارزش یکصد میلیون تومان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار