خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛

شکوه حضور با برگه های سرنوشت؛ از قاب شیشه ای قزوین

رحیمی گفت: شبکه قزوین با برنامه های «شکوه حضور» و «برگه های سرنوشت» حضور حماسی مردم استان قزوین در انتخابات را انعکاس می دهد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۸۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

 

 علی رحیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: شبکه قزوین با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نیز آماده سازی فضای جامعه برای برگزاری یک رقابت سالم و با نشاط حضور مسئولانه و حماسی مردم را در انتخابات روز 28 خرداد به تصویر خواهد کشید.

وی گفت: سیمای مرکز قزوین با برنامه «شکوه حضور» به تهیه کنندگی مهدی احمدی به مدت 20 ساعت از 7 صبح تا 2 بامداد روز شنبه روی آنتن می رود.
این ویژه برنامه تلویزیونی به صورت استودیویی با دعوت از بزرگان و شخصیت های علمی و فرهنگی قزوین مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت می کند.

رحیمی اظهار کرد: از بخش های دیگر این برنامه می توان به بخش های گزارش مردمی و ارتباط زنده با شعب اخذ رای در سراسر استان اشاره کرد. همچنین با استقرار واحدهای سیار در 5 نقطه استان، ارتباط زنده نیز با شبکه های سراسری جهت انعکاس حضور پرشور مردم استان قزوین در انتخابات برقرار می شود.

مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز قزوین افزود: رادیو قزوین هم با ویژه برنامه «برگه های سرنوشت» از ساعت 6صبح جمعه تا 2بامداد شنبه حضور حماسی و مسئولانه مردم استان قزوین در انتخابات را منعکس خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این ویژه برنامه رادیویی به صورت زنده در بخش های مختلف به تهیه کنندگی گروه تهیه کنندگان رادیو قزوین در قالب گزارش های مردمی و پخش ترانه های ملی، حماسی و شاد از صدای مرکز قزوین روی آنتن می رود.
همچنین با توجه به اهمیت شوراهای شهر و روستا در این دوره از انتخابات، گزارشگر رادیو طی یک سفر یک روزه به روستاها و شهرهای استان، حضور مردم مناطق مختلف استان در انتخابات را انعکاس خواهد داد.

رحیمی عنوان کرد: رادیو قزوین همچنین برای ایام انتخابات نمایش طنز رادیویی با عنوان «سه نقطه آبادی» را تولید و پخش می کند. این نمایش رادیویی در 5 قسمت 30 دقیقه ای به نویسندگی و تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا با موضوع انتخابات شورا در روستا امروز 26 خرداد ساعت 14:30 و بازپخش آن ساعت 22:30 امشب روی آنتن رادیو قزوین می رود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: روایت داستان «سه نقطه آبادی» در خصوص وعده های نامزدهای شوراها در روستا است که اغلب شعاری و قابل اجرا نبوده و باعث ایجاد موقعیت طنز در نمایش می شود و در نهایت جوانان روستا فارغ از این وعده ها و شعارها با تکیه بر توانمندی های روستا آستین همت را بالا میزنند برای آبادانی روستا تلاش می کنند.

گفتنی است این نمایش رادیویی در کنداکتور شبکه سراسری نمایش و همینطور اداره کل صدای استان ها برای پخش قرار گرفته است. همچنین معاونت خبر مرکز قزوین هم با اعزام گروه های خبری در قزوین ، شهرستان ها و روستاهای استان تصاویر حضور مردم و شور و نشاط انتخاباتی را ضبط و پخش می نمایند. همچنین خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین نیز از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس تصاویر و عکس های ارسالی شهروند خبرنگاران استفاده خواهد کرد.
معاونت فضای مجازی هم با فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز پیرامون موضوع " انتخابات ۱۴۰۰ " در وب سایت،تارنما،پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بومی و بین المللی نظیر توئیتر و یوتیوب با ترند هشتگ هایی همچون #شورا #انتخابات۱۴۰۰ #مامنتظرانتخاباتیم #منرایمیدهم #انتخاباصلح ، #دیارامینولایت ، #نگهبانقانون ، #ایران_قوی و #زاویه به پوشش انتخابات روز 28 خرداد می پردازد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار