صبح امروز انجام گرفت.

اهدای خون ورزشکاران بسیجی

جمعی از ورزشکاران بسیجی تیم‌های مختلف ورزشی صبح امروز در مراسم اهدای خون شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۰۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
علی اصلانی مسسول بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت سازمان بسیج ورزشکاران در دو شهرستان سقز و سنندج با حضور ده الی ۲۵ نفر از ورزشکاران خواهر و برادر امروز به صورت نمادین در مرکز انتقال خون شهر سنندج حضور پیدا کرده و نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.


وی با اشاره به اینکه اهدای خون کوچک‌ترین کاری بود که جامعه ورزش استان می‌توانست در قبال بیماران نیازمند انجام دهد افزود: از همه ورزشکاران مشارکت کننده در این امر تشکر می‌کنم.

اصلانی با قدردانی از کسانی که به این سازمان در انجام ماموریت‌های محول شده کمک داشته اند، گفت: خدا را شکر مدیرکل محترم و دوستان ما در اداره کل ورزش و جوانان نیز همیشه پای کار بوده اند و در پیشبرد برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران استان با ما همکاری داشته اند.


مسوول بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با دعوت از مردم شهید پرور و انقلابی کردستان در عرصه انتخابات افزود: رأی تک‌تک مردم ایران امروز به عنوان حافظ اصل جمهوریت تلقی می‌شود و میراثی بزرگ برای انقلاب است که در دستان ما قرار دارد، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم، و با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر اتحاد خود را برای حفظ این انقلاب به رخ جهانیان بکشند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات