خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع)

عدم مشارکت در انتخابات، زمینه ساز گسترش سیطره دشمن است

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: عدم مشارکت و حضور در انتخابات سبب تضعیف جبهه اسلام و حق شده و زمینه سیطره دشمن را فراهم کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۱۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در جمع رابطین نمایندگی اظهار کرد: نتیجه نهایی را خداوند رقم می‌زند. ما فقط باید مقدمات و شایستگی ها را در خودمان رقم بزنیم. گاهی خداوند قابلیت هایی را در انسان ایجاد می‌کند که شاید شایستگی هایش را نداشته باشد.

 حجت الاسلام شجاعی مهر بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است. همانگونه که امام خمینی(ره) در زمان جنگ فرمود: امروز حضور در جبهه واجب است اکنون هم امام زمان (عج)می‌فرمایند؛ حضور در انتخابات از اوجب واجبات است.

این مسئول تصریح کرد: اگر عدم مشارکت حضور در انتخابات سبب تضعیف جبهه اسلام و حق شود و زمینه سیطره دشمن را فراهم کند ترک حضور در انتخابات از اعظم گناهان کبیره است. با افزایش توانمندی ها و ظرفیت‌های معنوی با نصرت و امداد الهی  در انتخابات حماسه ساز شویم.
 
وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری افزود: ما به سمت ایجاد تمدن اسلامی و ایجاد زمینه سازی ظهور پیش می‌رویم. انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی و در راستای تحقق ارزشها و آرمانهایی است که در بعثت رسول خدا محقق شد.

مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اذعان کرد: حاکمیت اسلام ناب با هدف تزکیه و رشد و کمال است. منطق ما هم مبتنی بر همین اساس می‌باشد. وظیفه ی ما سربازی و بندگی در برابر خداست. باید بتوانیم بر اساس دین اسلام و ارزشهای اسلام ناب محمدی، ارزشهای اخلاقی جامعه را رشد دهیم و جوانانمان را در مسیر اسلامی تربیت و رشد دهیم.

حجت الاسلام شجاعی مهر یادآور شد: هدف از ایجاد انقلاب اسلامی، تحقق کلمه الله است. ما در مجموعه بسیج و سپاه موظفیم ابزار لازم جهت تحقق این هدف را فراهم کنیم.

وی گفت: اولین وظیفه ما در این عرصه، تقویت و توسعه معنویت و ایمان و در بسیجیان به عنوان یک نیروی مومن و انقلابی و ولایت مدار و توجه به ملزومات تربیت این نیروهای انقلابی است.

مسئول نمایندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، بزرگ‌ترین بلاهایی که بر سر مسلمانان آمده از بی‌دینی نیست بلکه از بی بصیرتی است.توجه به بصیرت افزایی و دشمن شناسی از وظایف مادر این برهه از تاریخ است. در هنگام انتخاب اصلح به شاخصه های بزرگان خصوصا مقام معظم رهبری توجه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار