بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های مرکز کردستان در خصوص انتخابات و خلق حماسه سیاسی

بسیج اساتید دانشگاه‌های مرکز کردستان در خصوص انتخابات و خلق حماسه سیاسی دیگر بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۷۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج اساتید دانشگاه‌های مرکز کردستان در خصوص انتخابات و خلق حماسه سیاسی دیگر بیانیه صادر کرد.

جمهوری اسلامی ایران، نظامی برآمده از شریعت مقدس اسلام با زعامت، ولی فقیه عادل و تکیه بر آراء و مقبولیت مردمی است که این دو عنصر، ذیل مقوله مردم‌سالاری دینی ترکیب می‌شود و انتخابات، مظهر آگاهی و حضور مؤثر مردم در سیاست و حکومت است، نظام جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون تقریبا هر ۱۴ ماه یک انتخابات برگزار کرده است و دشمنان ملت ایران که از اسلام و جمهوری اسلامی سیلی محکمی خورده بوده‌اند به هر نحو ممکن سعی بر غلبه و سیطره مجدد خود بر ایران اسلامی دارند. آنچه که مانع این سیطره می‌شود اسلامیت نظام و مردمی بودن آن وایستادگی بیش از سه دهه ملت بصیر ایران اسلامی بر آرمان‌ها و دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی است. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که برگرفته از آموزه‌های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و مکتب حضرت امام خمینی (رحمه الله) است، به الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده به ویژه کشور‌ها و دول اسلامی بدل ساخته است. اینک پس از عبور از گردنه‌های سخت تاریخی، به فرمود: ه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بشریت در پیچ بزرگ تاریخی و بسیار مهمی قرار گرفته که ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی بایستی با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام‌تر از این پیچ بزرگ تاریخی با موفقیت عبور کرده و با وحدت و همدلی بین ملت‌ها و دولت‌های اسلامی در برابر هجمه‌های وحشیانه زورگویان و ابرقدرتان ایستادگی کرده و از صراط مستقیم انقلاب و اسلام خارج نشوند.

بسیج اساتید دانشگاه‌های مرکز کردستان ضمن اینکه رسما اعلام میدارد در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر وروستا از هیچ گونه جریان، ائتلاف ویا شخص خاصی حمایت نمیکن د. با تأسی از امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ضمن شرکت فعال در این انتخابات، از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی واستان کردستان علی الخصوص جامعه بصیر اساتید به عنوان پرچمداران ولایتمداری و حماسه آفرینی، دعوت می‌نماید تا با شور و نشاط انقلابی، همچون گذشته بصیرت خود مبنی بر پایبندی به نظام را در روز جمعه، ۲۸ خرداد با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به اثبات رسانند.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار