معاون سیاسی سپاه کربلا:

حضور حداکثری مایه عزت و آبروی نظام است

ساری-اکبرزاده حضور حداکثری مردم در انتخابات را مایه آبرو و عزت نظام دانست و یادآور شد: اگرچه مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد اما مردم با انتخاب درست می توانند وضع موجود را تغییر دهند.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۵۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
حضور حداکثری مایه عزت و آبروی نظام است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و به همت بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی شهرستان سوادکوه شمالی از ۸ نفر از معلمان جهادی که در ایام کرونا فعالیت چشمگیری داشتند تحت عنوان پویش لبخند رضایت با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار محمد اکبرزاده در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بر اهمیت شرکت در انتخابات تاکید کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده ملی است، نماد مردم‌سالاری اسلامی است.
 
حضور حداکثری مایه عزت و آبروی نظام است
معاون سیاسی سپاه کربلا افزود: ما که مسئله مردم‌سالاری اسلامی را در مقابل دموکراسیِ لیبرال غربی مطرح کردیم، مظهر مردم‌سالاری اسلامی همین حضور مردم در انتخابات است.

سرهنگ اکبرزاده ادامه داد:  به خاطر اهمیتی که انتخابات دارد، دشمنان ملت ایران همیشه سعی کرده‌اند  مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز بدارند.

معاون سیاسی سپاه کربلا گفت: همیشه دشمنان ما سعی کردند این انتخابات را بی رونق کنند؛ لذا  این به خاطر اهمیت انتخابات در کار کشور است.

اکبرزاده حضور حداکثری مردم در انتخابات را مایه آبرو و عزت نظام دانست و یادآور شد: اگرچه مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد، اما مردم با انتخاب درست می‌توانند وضع موجود را تغییر دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار