دبیر شورای وحدت استان زنجان در گفت وگو با "بسیج":

انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری است

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت : انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری است و انفعال در این حق قانونی ضرر زدن به سرنوشت خود است.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۴۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
رضا رحیم پور در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری است و انفعال در این حق قانونی ضرر زدن به سرنوشت خود است، فلذا باید با رغبت زیاد از این فرصت انتخاب بهره برد.
 
انتخابات تبلور جمهوریت و مردم سالاری است

وی با بیان اینکه درست است مردم از ناکارآمدی برخی دولتمردان ناراضی اند، اما این گله مندی نباید اراده آن‌ها را از دخالت در امور کشورداری خود که همانا انتخاب رئیس جمهور اصلح است باز دارد، خاطرنشان کرد: برای جمهوریت نظام اسلامی، استقلال ایران و حفظ امنیت کشور، هزاران شهید اعم از جریان مبارزات قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی، ترور‌های منافقین و مدافعان حرم در مقابله با داعش، تقدیم شده لذا این بهای سنگین نباید خدای نکرده با دلخوری از دولتمردان، ما را از شرکت در انتخابات دور کند که این همان، آرزوی دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.

رحیم پور با بیان اینکه من بدور از احساسات و با درک و مطالعه واقعی و علمی اوضاع مردم منطقه عرض می‌کنم، مردم عزیز بدانند، هیچ کشور بیگانه‌ای دلش به مردم ما نخواهد سوخت و نجات بخش ما نخواهند بود، تصریح کرد:مگر اینکه ما خودمان با مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های آنان و حفظ استقلال که یکی از آن‌ها مشارکت سیاسی و شرکت در انتخابات است، به عزت، عظمت و سربلندی کشور عزیز خود بیندیشیم.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان افزود:اطمینان دارم مردم هوشیار و وطن دوست ایران اسلامی و بویژه مردم همیشه در صحنه استان زنجان با هوشمندی تمام و با لبیک به رهبر فرزانه انقلاب، در انتخابات ۲۸ خرداد حضوری پرشور خواهند داشت و با این حماسه، بار دیگر به جهانیان اعلام خواهند داشت که ایران مهد شیران، عقلا و فضلا است و توطئه‌ها و نمایش‌های دایه دلسوزتر از مادر آنها، نمی‌تواند ما را از حب وطن و این مرز پر گهر و تعیین سرنوشت خود مایوس کند.

وی در پایان یادآور شد:مردم ایران از هر گرایش و سلیقه ای، باید انتخابات را به عنوان یک فریضه و پایه استقلال دولت، ملت قلمداد کرده و نقش خود را به عنوان یک هموطن ایرانی در این رویداد مهم، ایفاء کنند.
ارسال نظرات