خبرهای داغ:

از برپایی ستاد انتخاباتی سردار سلیمانی تا گشت رضویون در سرخه

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات برپایی ستاد انتخاباتی سردار سلیمانی و گشت رضویون توسط بسیجیان امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۹۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه کرامت و با نزدیک شدن به انتخابات 1400 ستاد انتخاباتی سردار سلیمانی همراه با گشت رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در سرخه با تلاش و همکاری کار گروه فرهنگی این پایگاه برپا شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت و قدردادنی از زحمات و تلاش های شبانه روزی بسیجیان اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت اجرای این طرح در سطح محلات، کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی پس از شناسایی آن است.

وی افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناخت آن در هر محله و افزایش امنیت اجتماعی همان هدفی است که پایگاه‌های بسیج آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) مردمی کردن امنیت با استفاده از ظرفیت‌های جوانان محلات، اشراف و آمادگی بسیجیان، ارتقای امنیت روانی، افزایش ارتباط فکری و عاطفی بسیجیان با مردم در سطح محلات را از دیگر اهداف ایجاد گشت‌های رضویون در سطح محلات عنوان کرد.

جلال خاطرنشان کرد: افرادی که در این گشت ها مشغول خدمت هستند، بدون هیچ چشم داشتی در ایام مختلف سال همکاری لازم را می کنند و این گشت ها براساس قانون در محلات برای ایجاد امنیت بیشتر تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری در این طرح ملی بیان داشت: در انتخابات پیش رو 2 امر حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح بسیار حائز اهمیت است که مردم باید به این امور با توجه به دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) تاکید کرد: هر فردی می‌تواند یک مبلغ و مشوق برای حضور دیگر افراد جامعه در پای صندوق‌های اخذ رأی باشد تا حضوری حماسی و حداکثری در روز انتخابات همچون ادوار گذشته رقم بخورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار