به نیابت از 3000 شهید استان ایلام صورت گرفت؛

یادواره شهدای روستای زنجیره علیا شهرستان چرداول برگزار شد

یادواره شهدای روستای زنجیره علیا حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور روستا برگزار گردید .
کد خبر: ۹۳۵۰۷۱۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام ، یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید امیدی و پایگاه مقاومت بسیج شهدای زنجیره علیا و پایگاه مقاومت خواهران الزهرا با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور روستا در محل مسجد صاحب الزمان و با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان برگزار گردید .

سرهنگ هدایت سلیمانیان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: شهدای والا مقام و خانواده معظم آنان حق زیادی بر گردن همه ماها دارند در واقع شهدا تاریخ ساز شدند و قلب تاریخ را به خود اختصاص دادند .

وی ادامه داد : امنیتی که در حال حاضرداریم و هیچ کشوری جرات حمله به جمهوری اسلامی را ندارد ،همه اش به برکت خون شهداست  و در واقع شهدا راه مقاومت ،شجاعت وشهامت را به ما نشان دادند  راه درست زیستن را برای ما به ودیعه گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول در ادامه به مکتب شهید سلیمانی اشاره نمود و اظهار داشت : مکتب شهید سلیمانی و راه شهید سلیمانی الهام گفته از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ولایت فقیه می باشد و عظمت آن شهید بزرگوار بخاطر این بوده که ذوب در ولایت بوده وبه همین خاطر توانست در دنیا تحول ساز شود.

 وی ادامه داد: در شرایط فعلی لازم است که سیره و روش آن شهید سلیمانی را در پیش بگیریم و به دنبال وحدت و برادری باشیم ،تا بتوانیم در ابعاد مختلف مادی و معنوی پیشرفت کنیم.

سرهنگ سلیمانیان در پایان باتاکید به مشارکت حداکثری در انتخابات  اظهار داشت : لازم است که معتمدین و بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و کسانی که به هر نحوی آینده و سربلندی ایران اسلامی برایش مهم است ،مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب نماید.

 وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث استواری پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود و در پرتو انتخاب اصلح شاهد پیشرفت ایران اسلامی خواهیم بود.

درپایان این یادواره ازخانواده های معظم شهدای والا مقام روستای شهید پرور زنجیره علیا توسط فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ناحیه مقاومت بسیج چرداول تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار