خبرهای داغ:

سرمربی و مربیان صالحین بسیج بیارجمند شاهرود همگان را به انتخابات پرشور فراخواندند

شاهرود_سرمربی و مربیان حلقه‌های صالحین منطقه پایگاه‌های بسیج حوزه مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند در بیانیه‌ای بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۷۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
سرمربی و مربیان صالحین بسیج بیارجمند شاهرود همگان را به انتخابات پرشور فراخواندندبه گزارش خبرنگار بسیج، سرمربی و مربیان حلقه های صالحین منطقه پایگاه های بسیج حوزه مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند در بیانیه ای بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کردند.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ما سرمربی و مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بخش بیارجمند شهرستان شاهرود ضمن دعوت از حلقه‌های صالحین و آحاد مردم جهت حضوری پرشور و دشمن شکن از بسیجیان و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی درخواست می‌نمائیم تا با کسب بصیرت، آرای خود را در صندوق‌ها بیاندازند. از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با درایت امام خمینی (ره) مردم اجازه یافتند تا با شرکت در انتخابات، نقش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را در اداره‌ی جامعه اسلامی به بهترین شکل ممکن ایفا نمایند.
بدون شک انتخابات یک فرصت کم نظیر و وحدت آفرین و زمینه‌ی اتصال افکار مردم به بدنه‌ی انقلاب اسلامی است. در حالی که در بسیاری از کشور‌های غربی که مدعی آزادی و دموکراسی حقیقی هستند میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار پایین بوده، اما به برکت انقلاب اسلامی شاهد برگزاری بیشترین انتخابات با مشارکت بالای مردم در کشور بوده ایم و باید بیش از پیش شکرگزار این نعمت ارزشمند باشیم. بازهم ضمن دعوت مجدد از تمامی حلقه‌های صالحین و آحاد ملت جهت حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴٠٠ و انتخاب کاندیدای اصلح.
موارد ذیل را خواهانیم:
۱- در شرایط حساس کنونی که دشمن از کوچکترین فرصت برای تحقق بخشیدن به نقشه‌های شوم خود نظیر دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات و فرمایشی جلوه دادن آن استفاده می‌کند و از آنجایی که امام خمینی (ره) مسامحه درباره‌ی حضور در انتخابات را گناهی در رأس گناهان کبیره دانسته اند، حضور حداکثری مردم و انتخاب نامزد‌های صالح، مومن و انقلابی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
۲- در آستانه‌ی برگزاری انتخابات، کاندیدا‌های محترم ضمن پرهیز از تخریب و اهانت به رقبا و ملتهب کردن فضای سیاسی کشور، اجازه‌ی سوء استفاده و بهره برداری‌های مغرضانه را به دشمن ندهند.
۳- احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی در حمایت از کاندیدا‌های مورد نظر خود، به بیان واقعیت‌ها پرداخته و از سیاه نمایی و تخریب جریان‌های رقیب به شدت احتراز نمایند.
۴- از آنجایی که دشمن برای نیل به اهداف خود، نفوذ در ارکان و نخبگان ملت را به طور جدی دنبال می‌کند، انتخاب کاندیدایی ولایت پذیر و سازش ناپذیر که ضمن شناخت راه‌های نفوذ دشمن، با قاطعیت به مقابله با آن بپردازد ضروری است.
۵- ویژگی‌های کاندیدا‌های اصلح از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نظیر: تعهد به اسلام ناب محمدی، مومن به اهدف و ارزش‌های انقلاب، نفروختن کشور به دشمن، زیرپانگذاشتن مصالح کشور، نداشتن نرمش در مقابل قدرت‌های غربی، حمایت از اقشار مستضعف و آسیب پذیر، تلاش برای تثبیت مواضع عزت آفرین و... مورد توجه رأی دهندگان قرار گیرد.
۶- پس از اعلام نتایج، نامزد‌های محترم باید ضمن پذیرش و تمکین به نتایج و عدم تشویش افکار عمومی و حرکت در مسیر قانون به رسالت اصلی خویش در این زمینه عمل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار