خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان عنوان کرد

حضرت معصومه (س) الگویی کامل برای دختران جامعه

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان با تأکید بر ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی ائمه (ع) گفت: حضرت معصومه (س) یک الگوی کامل برای دختران نوجوان و جوان جامعه ما است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۵۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

حضرت معصومه (س) الگویی کامل برای دختران جامعهمریم زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر معرفی شده است و این روز برای مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید بر ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی ائمه (ع) عنوان کرد: حضرت معصومه (س) یک الگوی کامل برای دختران نوجوان و جوان جامعه ما است.

 با اشاره به مصادف شدن ولادت حضرت معصومه (س) در ارتباط با انتخابات گفت: ما باید در این روز مردم را تشویق و ترغیب به پای صندوق‌های رأی کنیم و شور انتخاباتی را در جامعه بالا ببریم.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) همدان تصریح کرد: با توسل به ائمه (ع) و حضرت معصومه (س) ساعت اولیه صبح را برای حضور درپای صندوق رای انتخاب کنیم، چراکه هر رأی ما مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی بیان کرد: برگزاری جُنگ شادی با حضور عمو حمید از برنامه‌های پیش بینی شده دراین ایام است.

زنگنه در پایان گفت: برگزاری اردوی تفریحی در اردوگاه ابوذر و اهدای هدیه به دختران جوان از برنامه‌های این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار