خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

برگزاری نهضت روشنگری درنماز جمعه برادران اهل سنت خنج

نهضت روشنگری در نماز جمعه برادران اهل سنت خنج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۱۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نهضت روشنگری درنماز جمعه برادران اهل سنت خنج برگزار شد.

سرهنگ قادری در این نشست بیان کرد: ما باید شکر خدا را کنیم که نعمت امنیت و آزادی را به ما داده است و قدردان آن باشیم و شکر کنیم که در این نظام جمهوری اسلامی ایران داریم زندگی میکنیم ایشان در ادامه گفتند شکر زبانی را همه انجام می‌دهیم ، مهم شکر عملی می باشد که شامل امنیت ، انقلاب و نظام می باشد و باید هنگامی که نظام به ما احتیاج دارد با بصیرت وارد شویم و هر جا که برای انقلاب ضرر داشته باشد هرگز نباید در آنجا حضور داشته باشد.
سرهنگ قادری در ادامه گفت: یکی از جاهایی که باید حضور آگاهانه داشته باشیم صحنه انتخابات می باشد وی در ادامه گفت مردم ما با بصیرت خود پای صندوق‌های رای می‌روند و در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت می‌کنند.
ایشان گفتند این انتخابات و این صحنه که در ۲۸ خرداد انجام خواهیم داد از مهم‌ترین و حساس‌ترین صحنه های نظام می‌باشد که باید در آن شرکت کنیم .
به گفته وی، ما از حرکت دشمن متوجه می‌شویم که این انتخابات چه اندازه اهمیت دارد و از این سرمایه‌گذاری که دشمن انجام داده می‌بینیم که مهمترین انتخابات نظام می باشد و ما هم باید به دشمن ثابت کنیم که مردم پای کار این نظام و انقلاب هستند و همیشه پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.
سرهنگ قادری گفت: نقطه اول و مهم این می باشد که حضور و مشارکت بالای مردم را در انتخابات ببینیم که دشمن را مایوس می کند و نکته دوم با انتخاب آگاهانه فردی که دشمن از آن هراس دارد و خود را حامی مستضعفان می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار