خبرهای داغ:

پیشنهاد تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور

وزیر آموزش و پرورش: در نشست با وزارت های علوم و بهداشت و آموزش و پرورش ، پیشنهاد شد، سوابق تحصیلی و نتیجه امتحانات دانش آموزان در طول ۱۲ سال، ۶۰ درصد در نتایج کنکور افزایش یابد.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۱۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کنکور در انتهای ۱۲ سال تحصیل ، با معیار‌های خود سمت و سویی ایجاد می‌کند که شاخص‌هایی که برای سنجش اهداف نظام آموزشی نیست را به این دوران تحصیل سرایت داده و بر کل دوران تحصیل سایه سنگین می‌اندازد.
وی افزود: در پی نشست با وزارت علوم ، ساماندهی کنکور در دستور کار شورای انقلاب فرهنگی قرار گرفته و مقرر شد ارزش و تاثیر سوابق تحصیلی و نتایج امتحانات از طریق آموزش و پرورش در طول دوران ۱۲ ساله با شاخص‌های استاندارد در نتیجه کنکور، به ۶۰ درصد افزایش یابد، این پیشنهاد مطلوب است، اما کافی نیست .
وی گفت: شبکه شاد، مولود یکساله‌ای است که برگ برنده را در مقایسه با تمامی پلتفرم‌های داخلی کشور ربوده است، اما مشکلاتی دارد که در شبکه‌های شاد ۱، ۲ و ... برطرف خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: یکی از راه‌هایی که جامعه دانش آموزی ما را در برابر تهدیدات فضای مجازی قوی نمود، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند، شبکه اموزشی شاد بود.
وی همچنین تصریح کرد: سیاست ما، افزایش کیفیت مدارس دولتی است، نواقصی وجود دارد که در حال تضعیف مدارس دولتی است، اما تلاش ما بر تقویت و حمایت از مدارس دولتی بوده و در این راستا گام برم میداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار